رمز ارز

تاریخ رونمایی از متاورس شیبا و تاثیر آن بر قیمت این توکن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه متاورس شیبا اینو با رونمایی از طرح تکمیل‌شده جدیدترین هاب خود که قرار است The Rocket Pond نامیده شود، تقریباً به پایان می‌رسد.
تیم شیبا اینو برنامه‌هایی را برای دنیای مجازی خود در آینده معرفی کرده که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به انتشار هاب Rocket Pond در روزهای پیش‌رو و برگزاری یک تورنمنت که در آن بازیکنان قادر خواهند بود برنده زمین شوند، اشاره کرد. Rocket Pond یکی از ۱۱ مرکزی است که پروژه متاورس شیبا اینو را تشکیل می‌دهند.
به گزارش رمزارز نیوز، این پروژه که “SHIB: The Metaverse” نام دارد، با هدف افزایش کاربرد اکوسیستم شیبا اینو در نظر گرفته شده است. توسعه‌دهندگان شیبا اینو در به‌روزرسانی روز دوشنبه اعلام کردند که این پروژه قرار است در دسامبر سال جاری افتتاح شود.
تیم SHIB در یک پست وبلاگی توضیح داد که Rocket Pond به طور همزمان برای تعریف داستان شیبا اینو از طریق تصاویر و برانگیختن احساس یک اقامتگاه کوهستانی دورافتاده طراحی شده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

متاورس به یک محیط مجازی اشاره دارد که کاربران می‌توانند در آن با سایر کاربران و آیتم‌های دیجیتالی دیگر تعامل داشته باشند. در این فضا، آواتارها برای اهداف مختلفی مانند بازی، معاشرت، خرید و کار استفاده می‌شوند. با پتانسیل این فناوری و ارتباطات و تعامل مردم با محتوای آنلاین، متاورس می‌تواند در آینده اینترنت را به طور اساسی تغییر دهد.
در پروژه متاورس شیبا اینو، حدود 100,595 قطعه زمین برای کاربران ایجاد خواهد شد. مالکان با استفاده از زمین‌های خود، می‌توانند آیتم‌های مورد نیاز برای بازی را جمع‌آوری کرده و در قبال آن پاداش دریافت کنند.
شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی پروژه SHIB، در جشنواره موسیقی SXSW، با انتشار تصویر پوستر مانندی مدعی شد که این تصویر، نمایی از متاورس در داخل بازی SHIB را نشان می دهد.
بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط پلتفرم تحقیقاتی Statista، ارزش بازار جهانی متاورس در سال 2022، 65.5 میلیارد دلار بود. پیش‌بینی می‌شود که این رقم در سال 2023 به 82 میلیارد دلار و تا سال 2030 به 937 میلیارد دلار برسد.
داده‌های ردیاب بازار ارزهای دیجیتال CoinMarketCap نشان می‌دهند که در زمان نگارش این خبر، SHIB با قیمت 0.00001028 دلار معامله می‌شود که در هفت روز گذشته 0.42 درصد رشد دارد.

منبع

بیت‌کوینیست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا