رمز ارز

در توییتر تحلیل ارز دیجیتال بنویس، پول بگیر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، از یک ابتکار خلاقانه دیگر با هدف بهبود سودآوری توییتر و کمک به تولیدکنندگان محتوا در این شبکه خبر داده است. این طرح جدید، افزوده‌ای به لیست در حال گسترش ویژگی‌هایی است که توییتر برای بهبود تجربه کاربری و ترویج آزادی بیان از آنها استفاده می‌کند. در نتیجه این تغییر جدید، سازندگان محتوا در این پلتفرم از جمله اینفلوئنسرهای رمزارزی – اکنون می‌توانند در ازای مشارکت‌های خود و از همه نوع پست در توییتر (اشتراک متن، عکس و ویدیو)، درآمد کسب کنند.
به گزارش رمزارز نیوز، توییتر با جدیدترین ویژگی خود قصد دارد تا تعامل کاربران را بهبود بخشد و جریان‌های درآمدی جدیدی را در این پلتفرم ایجاد کند تا مردم در سراسر جهان بتوانند از انواع مختلف توییت‌ها درآمد داشته باشند. به این ترتیب، کاربران توییتر اکنون این فرصت را دارند که با استفاده از ویژگی تازه راه‌اندازی شده Subscriptions (امکان خرید اشتراک)، مبلغی را به صورت ماهانه از فالوورهای خود دریافت کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

برای این منظور، کاربران می‌توانند یکی از قیمت‌هایی را که توییتر برای این سرویس در نظر گرفته، انتخاب کنند و پس از پردازش پرداخت، به مشترکان اجازه داده می‌شود تا به محتوای انحصاری تولیدکنندگان محتوا که از دید عموم پنهان است، دسترسی داشته باشند. توییتر برای پردازش این تراکنش‌ها با شرکت استرایپ (Stripe) همکاری می‌کند.
این اقدام توییتر، واکنش‌های بسیار مثبتی را از سوی اینفلوئنسرهای رمزارزی دریافت کرده است، که می‌توانند از این ابزار برای انتشار تحلیل‌های فاندامنتال یا تکنیکال مربوط به دارایی‌های دیجیتال و همچنین، انتقال اطلاعات کلیدی مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا