رمز ارز

بایننس برای بیت کوین چه خوابی دیده است؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس آخرین آمار منتشرشده توسط Coinglass، موجودی بیت کوین صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی از نظر حجم معاملات، در 30 روز گذشته بیش از 50,000 بیت کوین یا معادل 1.5 میلیارد دلار افزایش یافته است.
به گزارش رمزارزنیوز، با توجه به اینکه ارزش بیت کوین به دلار از اوایل ماه مارس به طور مرتب افزایش یافته است، شاید باعث شود تمایل به فروش برای سرمایه‌گذاران بلندمدت و کوتاه‌مدت بیشتر گردد.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

بر اساس داده‌های پلتفرم آنالیز  CryptoQuant، در مقایسه با تاریخ 10 مارس که قیمت بیتکوین به سطح 20,000 دلار نزدیک شد، تعداد بیت کوین در دسترس بایننس تا حدود 100,000 واحد افزایش یافته است. هر چند که این افزایش نرخ در دسترس بودن بیت کوین به نظر بسیار بزرگ است، اما در طی هفته گذشته، بایننس 22,000 بیت کوین بیشتر نسب به زمان مشابه، در کیف پول خود ذخیره کرده است.

بایننس برای بیت کوین چه خوابی دیده است؟!بایننس با بیشترین حجم معاملات در مقایسه با تمامی صرافی‌های دیگر، تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 10 میلیارد دلار حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. با این حال، دیگر صرافی‌های اصلی، در واقع، یا بیت‌کوین‌های خود را از دست داده‌اند یا افزایش ناچیزی در موجودی خود مشاهده کرده‌اند.
طبق اعلام Coinglass، طی ۳۰ روز گذشته تعداد بیتکوین‌های نگهداری‌شده در تمام صرافی‌های رصدشده توسط این شرکت، به 1.919 میلیون واحد رسیده است. همچنین، رفتار سرمایه‌گذاران در هفته‌های اخیر باعث شده است که فشار بیشتری بر گاوهای بیت‌کوین (bulls) وجود داشته باشد تا با افزایش قیمت به ۳۰ هزار دلار به عنوان حمایت، رشد این بازار را ادامه دهند.
بایننس برای بیت کوین چه خوابی دیده است؟!

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا