رمز ارز

اقدام جالب نهنگ بزرگ: دریافت بیت کوین از طریق آدرس ایمیل!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش رمزارز نیوز، شبکه لایتنینگ بیت کوین در آدرس ایمیل مایکل سیلور، یکی از بنیانگذاران شرکت هوش تجاری MicroStrategy و یکی از بزرگ‌ترین حامیان بیت‌ کوین، ادغام شده است. در نتیجه این ویژگی که توسط پروتکل Lightning Address فعال شده، می‌توان به جای کپی کردن آدرس‌های کیف پول یا استفاده از QR کدها، از این آدرس ایمیل (saylor@microstrategy.com) برای ارسال بیت کوین به سیلور استفاده کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در تمام ایمیل‌های شرکت MicroStrategy در دسترس است یا خیر.
شبکه لایتنینگ یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم برای بیت‌کوین است که می‌تواند یک میلیون تراکنش را در هر ثانیه با کارمزد پایه 1 ساتوشی یا حدود چهار سنت پردازش کند.
سیلور کسی است که استراتژی سرمایه‌گذاری در بیت‌ کوین توسط شرکت MicroStrategy را رهبری کرده است. هدف از این کار، تقویت ترازنامه شرکت عنوان شده است. از مارس 2021، این شرکت 4.17 میلیارد دلار برای جمع‌آوری 140000 بیت کوین با میانگین قیمت خرید 29800 دلار هزینه کرده است. با توجه به اینکه قیمت بیت‌کوین در حال حاضر 29400 دلار است، MicroStrategy تنها 1.3 درصد از کل ارزش سرمایه‌گذاری خود را از دست داده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کوین‌تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا