بازی

تاریخ اکران فیلم Extraction 2 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Extraction 2 مشخص شد

پس از اتمام مراحل فیلمبرداری در ماه آوریل، اکنون خبر رسیده که فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث قرار است سال ۲۰۲۳ به نتفلیکس بیاید، اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است. کریس همسورث نیز قرار است در همان نقش خود، یعنی شخصیت تایلر ریک به فیلم بازگردد؛ مزدوری که ماموریت ویژه‌ای را می‌پذیرد. تایلر به داکا سفر ‌کرده بود تا پسر تاجری که در این شهر گروگان گرفته شده نجات دهد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

سرنوشت تایلر در پایان فیلم اول نامشخص بود، اما با توجه به بازگشت او در فیلم دوم می توان حدس زد که همه چیز نمی‌تواند آنقدر بد تمام شده باشد. در حالی که هنوز جزییات دقیق داستان Extraction 2 هنوز مشخص نشده، اما می‌دانیم سم هارگریو که علاوه بر کارگردان به عنوان بدلکار و بازیگر هم در فیلم اول حضور داشت، وظیفه ساخت فیلم Extraction 2 را برعهده دارد علاوه بر همسورث، سایر بازیگران فیلم اصلی مانند رودهراکش جیزوال، گلشیفته فراهانی، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر در این دنباله حضور خواهند داشت.

فیلم Extraction 2

کریس همسورث نیز قبلا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده بود که این دنباله بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر از فیلم اول خواهد بود. اعلام تاریخ اکران فیلم دقیقا پس از بیانیه برادران روسو و نتفلیکس برای گسترش جهان فیلم «مرد خاکستری» با ساخت یک دنباله و اسپین‌‌آف می‌آید و به نظر می‌رسد برنامه خاصی برای هر دو فیلم وجود دارد و برادران روسو قصد دارند این دو فیلم را در جهان خودشان بسط دهند، پیش از این گزارش شده بود که تیم AGBO می‌خواهد فرانچایز Extraction را فراتر از این دنباله آینده گسترش دهد.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، تاریخ دقیق اکران فیلم Extraction 2 هنوز اعلام نشده و تنها می‌دانیم زمانی در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش می‌شود. بدون شک در خبرهای آینده اطلاعات بیشتری از این فیلم اکشن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا