رمز ارز

وفاداری هولدرهای کاردانو بیش از رقبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاربران صرافی رمزارزی کوین بیس، بیش از ۱۲۵ روز کاردانو را نگه می‌دارند.
طبق آمارهای منتشرشده توسط کوین بیس، ADA زمان هولد کردن بالاتری نسبت به ارزهای دیگر دارد و کاربران، قبل از آنکه این ارز را بفروشند یا به حساب دیگری بفرستند، آن را به‌طور متوسط تا ۱۵۳ روز نگه می‌دارند.
برای مقایسه بهتر، داده‌های این پلتفرم نشان می‌دهند که کاربرانی که روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری می‌کنند، معمولا آن را ۱۳۰ روز نگه می‌دارند. اتریوم، زمان نگهداری متوسط ۱۰۵ روزه دارد و کسانی که در سولانا سرمایه‌گذاری می‌کنند، معمولا آن را حدود ۱۰۰ روز نگه می‌دارند.
به گفته این صرافی ارز دیجیتال، زمان نگهداری طولانی، نشانه‌ای از روند انباشتگی است و مدت‌زمان نگهداری کوتاه، نشان‌دهنده‌ افزایش حرکت توکن‌ها است.
داده‌های کوین بیس، همچنین نشان داده‌اند که از بین کاربران در حال معامله‌ی کاردانو، ۹۳ درصد در حال خرید و تنها هفت درصد در حال فروش دارایی‌های خود هستند. طبق گزارشات، کاردانو اخیرا در زمره‌ ۱۰ دارایی برتر نهنگ‌ها در شبکه هوشمند بایننس بوده است و سرمایه‌گذاران، پیش از فرارسیدن هاردفورک واسیل در حال سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال هستند. این هاردفورک قرار است ارتقاء گسترده‌ای را برای کاردانو به همراه داشته باشد.
در اوایل ماه جاری، گروهی از کارشناسان پیش‌بینی کردند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲٫۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶٫۵۳ دلار خواهد رسید. هرچند که بر اساس پیش‌بینی‌ها این ارز دیجیتال تا پایان امسال، قیمتی برابر ۰٫۶۳ دلار خواهد داشت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا