بازی

تاریخ انتشار بازی Exoprimal مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Exoprimal مشخص شد

در جریان پری‌شو مراسم اخیر کپکام مشخص شد Exoprimal بازی شوتر سوم‌شخص که تمرکز خاصی روی دایناسورها دارد قرار است در تابستان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

این بازی که سال پیش به عنوان یک اثر آنلاین تیمی و اکشن معرفی شد در سال ۲۰۴۰ جریان دارد و مقابله انسان‌ها و در طرف دیگر دایناسورهای افسارگسیخته‌ای که سعی در انقراض نسل بشریت دارند را به تصویر می‌کشد.

حالت و مد اصلی این بازی که Dino Survival نام دارد رقابت دو تیم پنج‌نفره در ماموریت‌های مختلف PvP (بازیکن علیه بازیکن) و PvE (بازیکن علیه محیط) را دنبال می‌کند.

بازی Exoprimal

Exoprimal کلاس‌های مختلفی از ربات‌ها را شامل می‌شود که شما در حین بازی‌ می‌توانید بین آن‌ها سوییچ کنید. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی Exoprimal در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس و پی سی منتشر خواهد شد.

راستی برخلاف شایعات پیشین، قرار است شاهد انتشار همزمان این بازی روی سرویس گیم پس نیز باشیم! گفتنی است که بتای باز این عنوان نیز بین تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مارس (۲۶ تا ۲۸ اسفند) برگزار می‌شود.


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا