بازی

با ویژگی‌های جدید Career Mode بازی FIFA 23 آشنا شوید [تماشا کنید]

با ویژگی‌های جدید Career Mode بازی FIFA 23 آشنا شوید [تماشا کنید]

الکترونیک آرتز با انتشار ویدیو جدید، درباره حالت حرفه‌ای (Career Mode) بازی فیفا ۲۳ (FIFA 23) و ویژگی‌های جدید آن توضیحاتی ارائه کرده است.

الکترونیک آرتز پست جدیدی را با عنوان Deep Dive همراه با یک تریلر جدید در وبلاگ خود منتشر کرده که در آن تمام ویژگی‌های جدید Career Mode بازی FIFA 23 توضیح داده شده است. همانطور که در ویدیو توضیح داده می‌شود، حالت حرفه‌ای بازی شامل تعدادی از مسابقات و لیگ‌های مختلف از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، لیگ برتر و لالیگا می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22جایی برای پیرمردها نیست!
معرفی بهترین دروازه‌بان‌های FIFA 22

از جمله ویژگی‌های جدیدی بازی می‌توان به Playable Highlights اشاره کرد که باعث می‌شود بازیکنان فقط کنترل لحظات حساس بازی‌ها را در دست داشته باشند. همچنین در این ویدیو به ویژگی جدیدی با عنوان Dynamic Moments اشاره کرده که شامل مجموعه جدیدی از انیمیشن‌های سینمایی مانند لحظه ورود به ترکیب اصلی باشگاه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22کابوسی در محوطه هجده قدم!
معرفی بهترین مهاجمان FIFA 22

همچنین فیفا ۲۳ از یک سیستم شخصیت حرفه‌ای جدید بهره می‌برد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصیت بازیکن خود را بر اساس اقدامات انجام شده در داخل و خارج از زمین تنظیم کنند.

FIFA 23 همچنین برای اولین بار به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به عنوان برخی از مشهورترین مربیان فوتبال مانند یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و آنتونیو کونته در بازی حضور داشته باشند. در نهایت می‌توان به طراحی منوی جدید و اصلاح شده حالت Career Mode بازی FIFA 23 اشاره کرد.

فیفا ۲۳

بازی FIFA 23 چند هفته قبل به طور رسمی معرفی شد و الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی فیفا ۲۳ در تاریخ ۸ مهر منتشر خواهد شد. اخیرا در ویدیو دیگری ویژگی‌های گیم‌پلی جدید بازی توضیح داده شد و تام هندرسون گفته بود که FIFA 23 بزرگ‌ترین نسخه از این سری خواهد بود.

FIFA 23 آخرین بازی فوتبال الکترونیک آرتز تحت عنوان FIFA خواهد بود. بازی از سال آینده، با نام EA Sports FC منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی زیباترین لباس‌های تیم‌های باشگاهی در FIFA 22ردپای هنر در مستطیل سبز
معرفی زیباترین لباس‌های تیم‌های باشگاهی در FIFA 22


چرا به بشکه‌های قرمز رنگ شلیک می‌کنیم؟

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا