بازی

از فاز ۶ و ۷ دنیای سینمایی مارول رونمایی صورت گرفت

از فاز ۶ و ۷ دنیای سینمایی مارول رونمایی صورت گرفت

به دنبال رونمایی از جزئیات کامل فاز ۵ دنیای سینمایی مارول، این کمپانی بزرگ از نخستین جزئیات مربوط به فاز ششم نیز رونمایی کرد.

طبق اعلام رسمی کوین فایگی (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول در کامیک کان سن دیگو ۲۰۲۲، فاز ششم MCU (دنیای سینمایی مارول) جایی خواهد بود که آن‌ها چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) را ریبوت می‌کنند. همچنین وی اعلام کرد این فیلم در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ برابر با ۱۸ آبان ۱۴۰۳ اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت

البته این پایان ماجرا نبوده و دو عنوان دیگر نیز برای فاز ششم معرفی شدند. هردوی این عناوین، نسخه‌های جدیدی از فیلم محبوب «انتقام جویان» (Avengers) بوده که اولی، Avengers: The Kang Dynasty نام دارد و در تاریخ ۲ مه ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و دومی Avengers: Secret Wars است که در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) پخش می‌شود.

در حالی که سه فیلم یاد شده تنها عناوینی هستند که به طور رسمی معرفی شدند و تاریخ عرضه دقیق دریافت کردند، اما در تصویر منتشر شده از برنامه پخش فیلم‌ها و سریال‌ها، آثار دیگری نیز موجود هستند که از پاییز ۲۰۲۴ تا تابستان ۲۰۲۵ پخش می‌شوند.

فاز ۶ دنیای سینمایی مارول

اما همه چیز به اینجا منتهی نشده و در ادامه جزئیاتی از فاز هفتم دنیای سینمایی مارول نیز رونمایی شد! بدین ترتیب و براساس اعلام رسمی، فاز ۷ MCU از تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۲۶ (۲۴ بهمن ۱۴۰۴) آغاز می‌شود و استودیو تاریخ اکران عناوین معرفی نشده‌ای را برای این فاز مشخص کرد که در سرتاسر سال ۲۰۲۶ پخش می‌شوند. برخی از این تاریخ‌ها عبارتند از:

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۴
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • ۲ مرداد ۱۴۰۵
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۵

هرچند که این کمپانی از ارائه جزئیاتی بیشتر مثل اسم این فیلم‌ها خودداری نمود اما نکته عجیب، عدم معرفی Deadpool 3 برای این فاز بود، درحالی که این فیلم درحال حاضر در دست تولید قرار دارد.

از نکات قابل توجه این رونمایی، نام‌گذاری فازهای جدید دنیای سینمایی مارول بود. طبق اعلام رسمی فایگی، فازهای چهار، پنج و شش هم اکنون به طور رسمی تحت عنوان The Multiverse Saga شناخته می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول


پلی استیشن پلاس بهتره یا ایکس باکس گیم پس؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا