رمز ارز

آیا افت قیمت دیگری برای ریپل در راه است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل مدتی است که با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سر و کار دارد. اگرچه فشار خرید رو به افزایش بوده، اما قیمت این رمزارز روند صعودی را دنبال نکرده است و این قضیه ادامه هولد را برای سرمایه‌گذاران دشوار می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، پس از سقوط قیمت در ماه ژوئن، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش یافته و ضررهای خود را جبران کرده‌اند. با این حال، برخی دیگر از رمزارزها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. ریپل نیز در یکی از مراحل سخت تاریخ قرار داشته است. این آلت کوین که 16.38 درصد از کف ژوئن خود افزایش قیمت یافته است، در زمان انتشار این خبر در سطح 36 سنت معامله می‌شود.

بدتر از همه، افزایش فشار خرید ممکن است به زودی به حد اشباع برسد. و این احتمالا روند صعودی فعال را معکوس خواهد کرد. این باعث می‌شود که بهبودی قیمت که به سختی بدست آمده، از بین برود.

xrp-holders-will-witness-crash-post-rise
پرایس اکشن رمزارز ریپل

قابل ذکر است که ریپل نسبت به بالاترین رکورد خود در می 2021 در حدود 81.6 درصد کاهش یافته است. وقتی ریپل در اکتبر یا نوامبر 2021 افزایش نیافت، سرمایه‌گذاران واکنش چندانی نشان ندادند. اما در جهش فعلی، ممکن است واکنش نشان دهند. نکاتی که در زنجیره نیز قابل مشاهده است.

xrp-holders-will-witness-crash-post-rise
تعداد آدرس‌های فعال ریپل

طبق گزارش‌ها، آدرس‌های فعال در شبکه ریپل به بالاترین رقم یک روزه خود از زمان پیدایش این ارز دیجیتال، یعنی به 258 هزار رسیدند. آخرین باری که این تعداد سرمایه‌گذار فعال بوده‌اند به ژانویه 2022 باز می‌گردد. جالب اینجاست که اکثر این کاربران فعال، هولدرهای طولانی مدتی بودند که حداقل برای مدت یک سال، ریپل‌های خود را حفظ کرده بودند.

اگرچه شواهد صریحی وجود ندارد که وضع بازار منجر به فروش قابل‌توجهی شده باشد، اما مسلم است که در بسیاری از عرضه‌های هولدرهای بلندمدت در این معاملات درون زنجیره‌ای دخیل بوده‌ است.

آخرین باری که چنین پدیده‌ای مشاهده شد، نوامبر 2020 بود، زمانی که ریپل طی دو هفته 42 درصد کاهش یافت.

بنابراین، این ثابت می‌کند که هولدرهای بلندمدت تنها زمانی عمل می‌کنند که ریپل در یک حالت غیر سودده باشد و اگر این آلت‌ کوین برای مدت طولانی در این مرحله به دام بیفتد، ممکن است حتی منجر به خروج این سرمایه‌گذاران شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا