رمز ارز

رمزارز هالک هم تقبلی از آب درآمد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حتما شما هم این روزها در فضای مجازی، خبر آبروریزی هالک ایرانی را دیده یا شنیده‌اید! بعد از ماجرای آبروریزی قبلی و عکس‌های فتوشاپی، این بار فاجعه‌ای دیگر توسط سجاد غریبی ملقب به هالک ایران رقم خورد؛ که صدای افراد بسیاری از جمله جامعه ورزشکاران را نیز بلند کرد.

در روزهای اخیر تیترهای زیادی از جمله هالک ایرانی لوله شد، آبروریز جدید هالک ایرانی، آبروریزی مبارز فتوشاپی و … در وبسایت‌های مختلف منتشر شده است که همه آنها شامل جزئیات یا فیلم‌هایی از این اتفاق هستند.

ماجرا از این قرار است که پس از اینکه مارتین فورد مبارزه خود با سجاد غریبی یا هالک ایرانی را به دلیل ضعیف بودن وی لغو کرد، مبارزه دیگری بین هالک ایرانی و جومانوف آلمات باخیتوویچ با رجزخوانی‌های بسیار شکل گرفت که در همان راند اول به شکل فاجعه باری به شکست مبارز ایرانی ختم شد. جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان و یک مبارز آماتور است که شکست به اصطلاح هالک ایرانی از او، حاکی از همان شخصیت فتوشاپی و اینستاگرامی این فرد است.

در پی اتفاق، این بار ورزشکاران مشهوری همچون هادی چوپان به عکس‌العمل در فضای مجازی پرداختند و از وی خواستند که دست از این کارهایش بردارد و آبرو و اعتبار چندین ساله چنین افرادی را به خطر نیندازد.

به عبارتی دیگر می‌توان این اتفاق را در یک جمله توصیف کرد: “هالک ایرانی تقلبی از آب درآمد.”

همچنین طی چند روز اخیر یکی از توکن‌های دنیای رمزارزها که نامی مشابه (Hulk) داشت نیز با کاهش قیمت بسیار زیادی همراه شد. قیمت توکن هالک (HULK) در حال حاضر 0.00074 دلار است.

هنوز هیچ گونه ارتباط واضح و مشخصی بین این دو موضوع اثبات نشده است اما ذهن بسیاری از افراد درگیر این موضوع شده است که آیا رمزارز هالک (Hulk) هم تقلبی از آب درآمد؟!

در ادامه نمودار قیمتی این رمزارز آورده شده است:hulk token scam

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا