نرم افزار

به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ قابلیت استتوس (وضعیت) را محبوب‌تر می‌کند

واتس اپ قصد دارد در به روز رسانی جدید خود با افزودن پیش نمایش‌های لینک‌ها روی هر لینکی که در نوار استاتوس‌ها پست می‌شود، کارکرد و در نتیجه محبوبیت این بخش را افزایش بدهد.
 
به گزارش lastech و به نقل از  techradar، گزارشی از WABetaInfo نشان داده است که واتس اپ روی بهینه سازی قسمت نوار استتوس وقت زیادی صرف می‌کند. این قابلیت که به زودی برای تستر‌های بتا عرضه می‌شود به منظور ارتقای ظاهری لینک‌های پست شده در نوار استتوس نرم‌افزار اندروید، iOS و دسکتاپ این پیام رسان ایجاد شده است.
 
در حال حاضر لینک‌های قرار داده شده در استاتوس‌های کاربران در نهایت سادگی نمایش داده می‌شوند و هیچ پیش نمایشی برای محتوای لینک در نظر گرفته نشده است. با این حال این مشکل در به روز رسانی آینده واتس اپ حل خواهد شد و پیش نمایشی بزرگ از لینک‌ها که اطلاعات زیادی از وب‌سایت مقصد را نمایش می‌دهند، به کاربران نشان داده می‌شود.
 

 

 
به روز رسانی‌های جدید واتس اپ واقعا چشم گیر بوده اند و البته بسیاری از آنها قابلیت هایی بودند که بسیاری از پیام رسان‌های امروز از آنها برخوردار بوده اند و غیاب آنها واتس اپ را از ترند روز عقب انداخته بود. تنها چند هفته قبل بود که این نرم‌افزار قابلیت واکنش نشان دادن به پیام‌ها با استفاده از ایموجی را به این پیام رسان اضافه کرد و نیز محدودیت ارسال فایل را تا 2 گیگابایت افزایش داد.
 
علاوه بر این سیاست جدید این کمپانی این بوده است که به روز رسانی‌های اصلی را با فاصله زمانی بسیار کم از یکدیگر به بازار عرضه کند اما با این حال هنوز مشخص نیست که این قابلیت جدید در چه تاریخی برای تسترهای بتا و سپس برای کاربران نهایی عرضه خواهد شد. 
 
در نتیجه می‌توان حدس زد که کاربران نهایی واتس اپ به این زودی‌ها ارتقای یاد شده در ارتباط با استاتوس‌های را دریافت نخواهند کرد. با این حال میتوان حدس زد که این ویژگی پس از عرضه استفاده از بخش استاتوس‌ها را در واتس اپ بیش از پیش محبوب می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا