بازی

تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر فصل دوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch منتشر شد [تماشا کنید]

سریال The Bad Batch پس از نمایش یک فصل انفجاری و احساسی در آگوست سال گذشته، اکنون خود را برای بازگشت دوباره آماده می‌کند. این سریال انیمیشنی از دنیای جنگ ستارگان ما را با گروهی منحصر به‌فرد از نیروهای کلون به نام Clone Force 99 یا همان The Bad Batch آشنا کرد.

این سریال پیش از پایان فصل اول تمدید شد و اکنون، به لطف جشن جنگ ستارگان که از چند روز پیش در جریان است، با انتشار یک تریلر مشخص شد پاییز امسال باید منتظر فصل دوم باشیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقهاز جادوهای فانتزی هایائو میازاکی تا معجون پیکسار و دیزنی
معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقه

این مجموعه یک اسپین‌آف از سریال انیمیشنی بسیار محبوب Star Wars: The Clone Wars است که سبک انیمیشن و شخصیت‌های مشابهی دارد. هر دو سریال همچنین با Star Wars Rebels مرتبط هستند، اگرچه سریال The Bad Batch در بازه زمانی پس از اتفاقات Order 66 رخ می‌دهد. به عنوان کلون‌هایی با جهش ژنتیکی، Clone Force 99 مانند برادران کلون همکار خود تحت تاثیر محفل ۶۶ (Order 66) قرار نگرفتند.

فصل اول نه تنها به بررسی این موضوع پرداخت که کلون‌ها باید با چه چیزی پس از تاثیر Order 66 دست و پنجه نرم کنند، بلکه به تجزیه گروه نیز پرداخت. از پنج عضو گروه، یکی از آن‌ها به نام Crosshair به گروه خیانت کرد تا از امپراتوری حمایت کند. اگرچه باقی اعضا گروه تصور می‌کردند که او تحت تاثیر محفل ۶۶ قرار گرفته، اما در پایان فصل فاش کرد که طرفدار امپراتور شده است.

باقی اعضای گروه یعنی Hunter، Wrecker، Tech و Echo در حال فرار از دست امپراتوری هستند و با دختر جوانی به نام امگا آشنا می‌شوند. اگرچه او در ابتدا به عنوان دستیار پزشکی دانشمند کامینوایی معرفی شد، اما بعدا مشخص شد که او یک بَدل اصلاح نشده جانگو فت (همانند بوبا فت) است. به عنوان تنها کلون زن که از نظر ژنتیکی با سایر کلون‌های مرد متفاوت است، او رابطه نزدیکی با چهار سرباز کلون ایجاد می‌کند.

انیمیشن Star Wars: Bad Batch

این سریال بیشتر وقت خود را صرف پریدن از مکانی به مکان دیگر می‌کند، با چالش‌های سرگرم‌کننده هفتگی که باعث می‌شود با شخصیت‌های مختلف جنگ ستارگان در تماس باشند. این گروه با شخصیت‌های آشنا زیادی ملاقات می‌کنند، از فنک شاند گرفته تا هرا سیندولای جوان و سرباز کلون همکارشان، رکس.

اما در فصل دوم چه خواهیم دید؟ آیا در مورد برنامه کلون‌سازی مرموز که احتمالا منجر به خیزش دوباره پالپاتین می‌شود، بیشتر خواهیم آموخت؟ آیا با چهره‌های آشنای بیشتری ارتباط برقرار خواهیم کرد؟

فصل دوم سریال The Bad Batch پاییز امسال در دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارولانیمیشن‌هایی از مارول که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند.
۱۵ مجموعه انیمیشنی برتر مارول


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا