رمز ارز

تحلیل بیت کوین: نشانه‌ها از پایان روند نزولی قیمت BTC خبر می‌دهند!

تحلیل بیت کوین: نشانه‌ها از پایان روند نزولی قیمت BTC خبر می‌دهند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین طی چند ساعت ۲ درصد افزایش یافت که باعث بهبود بازار ارزهای دیجیتال شد. طبق گزارش‌ها، پس از اینکه با استفاده از الگوهای نموداری بیت کوین، بریک آوت به بالای خط روند نزولی ۳ روزه تأیید شد، معامله‌گران پول را به بازار سرازیر کردند. در نتیجه، قیمت بیت کوین از ۶۰،۶۳۰ دلار به ۶۲،۸۰۰ دلار بازگشته است.
تحلیل بیت کوین: نشانه‌ها از پایان روند نزولی قیمت BTC خبر می‌دهند!در این میان، اندیکاتور باندهای بولینگر هم افزایش حجم معاملات را با فاصله گرفتن باندها نشان می‌دهد. قیمت بیت کوین نیز از میانگین متحرک ساده ۲۰ عبور کرده که نشان‌دهنده یک بازگشت قوی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در بازه زمانی پایین‌تر، ابر ایچیموکو (Ichimoku Cloud) هم نشان می‌دهد که روند برای حرکت صعودی معکوس شده است. قیمت بیت کوین بالاتر از فضای ابری حرکت کرده و ابر نیز سبز است که نشان‌دهنده عملکرد صعودی قیمت بیت کوین در روزهای آینده است.
تحلیل بیت کوین: نشانه‌ها از پایان روند نزولی قیمت BTC خبر می‌دهند!به گفته تحلیلگران، برای اینکه بیت کوین بتواند اوج جدیدی را ثبت کند، باید ابتدا به بالای ۶۶ هزار دلار و ۷۰ هزار دلار برسد. در همین حال، آنها معتقدند که رکود اخیر می‌تواند آخرین افت قیمت بیت کوین باشد؛ زیرا نهنگ‌ها، کیف‌پول‌های دارای هزار تا ۱۰ هزار BTC، یک روز پیش ۱۵ هزار بیت کوین به ارزش تقریبی ۹۴۱ میلیون دلار را جمع‌آوری کرده‌اند که نشان‌دهنده اعتماد آنها به آینده این ارز دیجیتال است.
از طرفی، شاخص دلار آمریکا (DXY) نیز روز گذشته، پس از سه روز صعود متوالی، به ۱۰۵٫۲۵ کاهش یافت. علاوه بر این، بازدهی اوراق ۱۰ ساله خزانه‌داری ایالات متحده هم کاهش یافته که این دو مورد نیز، به افزایش قیمت بیت کوین کمک کرده‌اند.

منبع

کوین‌گیپ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا