عمومی

رشد انفجاری سهام اسنپ‌چت پس از انتشار گزارش مالی

رشد انفجاری سهام اسنپ‌چت پس از انتشار گزارش مالی

اسنپ‌چت در زمینه‌ی درآمد فصلی و رشد کاربران، فراتر از انتظارات وال‌استریت ظاهر شد؛ زیرا ظاهراً بهبود سیستم تبلیغاتی این پلتفرم بسیار سریع انجام شده است.

به گزارش رویترز،‌ سهام اسنپ (خالق اسنپ‌چت) پس از انتشار گزارش مالی با ۲۵ درصد افزایش به ۱۴٫۳۲ دلار رسید. میزان درآمد در سه‌ماهه‌ی منتهی به ۳۱ مارس (۱۲ فروردین)، ۱٫۲ میلیارد دلار بود که ۲۱ درصد بیشتر از سه‌ماهه‌ی سال قبل است و از برآورد تحلیلگران (۱٫۱۲ میلیارد دلار) پیشی گرفته است.

اسنپ در نامه‌ای به سهامداران اعلام کرد که به دلیل ارتقاء سیستم تبلیغاتی و تقاضای بیشتر برای ویژگی‌هایی که به برندها در افزایش فروش یا کلیک روی لینک کمک می‌کند، کسب‌وکارش سریع‌تر از آنچه انتظار داشت بهبود یافته است و این روند ادامه دارد.

اسنپ چت شرایط مالی خوبی را برای سه‌ماهه‌ی دوم پیش‌بینی کرد و گفت که انتظار دارد بین ۱٫۲۳ میلیارد دلار تا ۱٫۲۶ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این رهنمود مقدماتی، بهتر از پیش‌بینی‌ ۱٫۲۲ میلیارد دلاری تحلیلگران است.

تعداد کاربران فعال روزانه‌ی اسنپ‌ چت در سه‌ماهه‌ی اول به ۴۲۲ میلیون نفر افزایش یافت که از پیش‌بینی ۴۱۹٫۶ میلیونی تحلیلگران بیشتر بود. اسنپ چت گفته انتظار دارد در سه‌ماهه‌ی دوم به ۴۳۱ میلیون کاربر برسد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا