عمومی

نیمی از خریداران خودرو شیائومی، کاربر اپل هستند

نیمی از خریداران خودرو شیائومی، کاربر اپل هستند

کاربران اپل استقبال غافل‌گیرکننده‌ای از اولین خودرو شیائومی نشان داده‌اند و ظاهراً ۵۱٫۹ درصد از کل سفارشات تأییدشده‌ی خودرو SU7 از سوی کاربران اپل بوده است.

در جریان نمایشگاه خودرو پکن، لی جون، مدیرعامل شیائومی، اشاره کرد که کاربران اپل از خریداران اصلی خودرو برقی شیائومی هستند. استقبال از خودرو شیائومی درحالی صورت می‌گیرد که اپل پروژه‌ی خودرو اختصاصی خود را مدتی پیش لغو کرد.

نمایشگر مرکزی خودرو شیائومیSU7 درحال اجرای اپل کار پلی

Xiaomi

جذابیت شیائومی SU7 برای کاربران اپل احتمالاً به دلیل سازگاری آن با سرویس‌هایی مانند کارپلی است. افزون‌‌بر این، کاربران آیپد می‌توانند تبلت خود را به سادگی با SU7 همگام‌سازی کنند.

مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در ایکس نوشت: «ما متعهد هستیم که شیائومی SU7 را به دوست‌داشتنی‌ترین خودرو برای کابران اپل تبدیل کنیم؛ انتخابی عالی برای کاربران گوشی آیفون و آیپد.»

تا ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت)، بیش از ۷۵ هزار سفارش تأییدشده برای SU7 به‌ ثبت رسید. شیائومی تاکنون بیش از ۵٬۷۸۱ دستگاه را به مشتریان تحویل داده است.

SU7 در سه تیپ به بازار عرضه می‌شود. قیمت خودرو از ۲۷٬۸۰۰ یورو در مدل پایه آغاز می‌شود و به ۳۸٬۶۰۰ یورو در تیپ مکس می‌رسد.

خودرو شیائومی SU7 Max به دو موتور و سیستم چهارچرخ‌محرک (AWD) با توان ۴۹۵ کیلووات (معادل ۵۷۳ اسب بخار) مجهز است. به ادعای شیائومی، با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توان ۵۱۰ کیلومتر مسافت با این خودرو طی کرد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا