کسب و کار

معرفی بهترین بازی های مشابه کلش آف کلنز

معرفی بهترین بازی های مشابه کلش آف کلنز

—————- رپرتاژ آگهی —————–

کلش آف کلنز یکی از بازی های محبوب و بسیار جذاب شرکت سوپرسل است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این بازی شما با ساخت یک شهر بزرگ و مدیریت کردن نیروها و منابع می توانید، قلمروی خود را گسترش دهید و در جنگ های قبیله ای شرکت کنید. در کنار این بازی، شرکت های دیگر نیز به منظور رقابت با شرکت سوپرسل، اقدام به طراحی بازی های مخصوص خود کرده اند تا بتوانند مخاطبان این حوزه را به سوی خود بکشاند. در ادامه مقاله به معرفی بازی های مشابه با کلش آف کلنز خواهیم پرداخت که می توانند جایگزین مناسبی برای این بازی باشند.
 

معرفی بهترین بازی های مشابه کلش آف کلنز

انتخاب بازی هایی که بتوانند در سطح کلش آف کلنز باشند، بسیار سخت است. زیرا سازندگان این بازی تلاش زیادی کرده اند تا ویژگی های مختلفی را به آن اضافه کنند و این بازی همیشه در بین گیمرها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده است. به همین دلیل پیدا کردن بازی هایی که شباهت زیادی به این بازی محبوب داشته باشند، کار بسیار سختی است. در ادامه لیست کاملی از این بازی ها را می توانید مشاهده کنید که براساس محبوبیت و رضایت کاربران گردآوری شده اند.

بازی Boom Beach
بوم بیچ یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک استراتژیک است. در این بازی همانند کلش آف کلنز می توانید یک دهکده نظامی برای خودتان احداث کنید. تنوع آیتم ها و ساختمان ها در بازی بسیار زیاد است و شما با لول آپ کردن مقر اصلی، می توانید نیروها و آیتم های جدیدی را بدست آورید. این بازی از نظر طراحی شباهت های بسیاری به کلش دارد، اما با وجود المان های مختلفی مانند سلاح ها و شخصیت های مختلف، توانسته است ویژگی های جذابی را به بازی خود اضافه کند.
در این بازی با جمع آوری ارتش و ساخت نیروهای مختلف، می توانید به سایر قلمروها حمله کنید و با غارت آنها، نیروها و ساختمان های خود را ارتقا دهید. این بازی همچنین دارای یک سیستم مبارزه گروهی نیز می باشد که شما در قالب یک کلن می توانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و در این راه، منابع مختلفی را جمع آوری کنید.
 

معرفی بهترین بازی های مشابه کلش آف کلنز

بازی Castle Clash: World Ruler
کسل کلش یکی از بازی های محبوب و البته بسیار پرطرفدار است. این بازی به دلیل طراحی خاص و وجود ساختمان های بسیار زیاد خود، سبب می شود تا شما به هیچ عنوان بیکار نباشید. در این بازی می توانید دور شهر خود دیوار بکشید و با ساختن، ساختمان های دفاعی از شهر دفاع کنید. همچنین در این بازی المان های تخیلی نیز بسیار دیده می شود که هرکدام به زیبایی طراحی شده اند.
یکی از ویژگی های مثبت این بازی، وجود تنوع بسیار بالا در هیروها می باشد. به همین دلیل می توانید بسته به سبک بازی خود، قهرمان های مختلفی را احضار کنید و آنها را ارتقا دهید. جمع آوری منابع، ساخت نیرو و مدیریت کردن شهر، از دیگر وظایفی است که شما در این بازی باید به آنها بپردازید. در این بازی امکان ساخت گروه و کلن نیز وجود دارد. از طرفی سیستم مبارزه بازی به شما این امکان را می دهد تا نیروهای هوایی، زمینی و جادویی را به خدمت بگیرید و با این روش دشمنان خود را تار و مار کنید.

نوشته های مشابه

بازی Plunder Pirates
اگر دوست دارید تا یک بازی استراتژی به سبک دزدان دریایی را تجربه کنید، حتما بازی پلاندر پایرت را تجربه کنید. در این بازی شما می توانید یک جزیره خالی از سکنه را تصاحب کنید و سپس نیروهای خود را در آن مستقر کنید. این بازی بسیار جذاب و با جزییات طراحی شده است و تنوع نیروها در آن بسیار زیاد است.
از طرفی در بازی امکان ارتقا و ساخت سیستم دفاعی نیز وجود دارد تا بتوانید در زمانی که در بازی حضور ندارید، از سرزمین خود محافظت کنید. همچنین با ساخت و ارتقا نیروها می توانید دست به غارت بزنید و به قلمروهای دیگر برای کسب نیرو و منابع حمله کنید. یکی از ویژگی های جالب این بازی، جذابیت بخش داستانی است که می توانید منابع زیادی را در اختیار شما قرار دهد. گرافیک و صداگذاری فوق العاده از ویژگی های مثبت این بازی محسوب می شوند.

بازی Lords Mobile
پادشاهان موبایل، یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک دنیاست که به دلیل محتوای بسیار زیادی که به کاربران خود ارائه می دهد، مشهور شده است. این بازی کراس اورهای بسیاری را به خود دیده است و شما می توانید در آن قهرمانان مختلف خود را رشد دهید. در این بازی المان های زیادی وجود دارد که هر کدام می توانند شما را مدت ها به خود مشغول کنند.
در این بازی شما حالت های مختلفی را تجربه خواهید کرد. ساخت قلمرو و ارتقا آن، تنها یکی از ویژگی های بازی محسوب می شود و سیستم بتل پس و برگزاری رویدادهای مختلف، چاشنی اصلی و جذاب این بازی است. در این بازی شما با جمع آوری نیروهای خود، می توانید به نبردهای بزرگ اضافه شوید و برای خود افتخار آفرینی کنید. در این بازی شما قادر هستید تا نیروهای مختلفی را آماده کنید. گرافیک این بازی هر ساله تغییرات زیادی می کند و همیشه سازندگان بازی در تلاش هستند تا المان های جدیدی را به صورت آپدیت های دوره ای به بازی خود اضافه کنند.
 

معرفی بهترین بازی های مشابه کلش آف کلنز

بازی DomiNations
اگر علاقه مند به دنیای بازی های استراتژیک دارید، حتما بازی DomiNations تجربه کنید. در این بازی شما از زمان غارنشینان شروع خواهید کرد و به مرور زمان با لول آپ کردن اکانت و نیروهای خود، می توانید به سلاح ها و تجهیزات جدیدتری دست پیدا کنید. این بازی طراحی فوق العاده و بسیار جذابی دارد و به شما این امکان را می دهد تا تجربه فوق العاده ای را از یک بازی داشته باشید. به طور کلی، آیتم ها و ساختمان های قابل ارتقا این بازی بسیار زیاد است و گاها می تواند شما را سردرگم کند.
در این بازی ویژگی های زیادی وجود دارد. در هر سطح، شما به یک عصر خاص از تاریخ وارد خواهید شد و با لول آپ کردن، نیروها و شخصیت هایی که به عنوان قهرمان شناخته می شوند، می توانید به سایر نیروها و دشمنان در بازی حمله کنید. این بازی تجربه متفاوت و البته بسیار زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. یکی از قابلیت های محبوب این بازی، در سیستم مچ میکینگ آن نهفته است که می تواند دشمنانی هم سطح شما را نشان دهد و با این روش راحت تر می توانید منابع جمع آوری کنید.

بازی Guardian Kingdoms
به عنوان آخرین بازی به سراغ محافظان پادشاهی خواهیم رفت. در این بازی المان های نقش آفرینی و کمدی زیادی را مشاهده خواهید کرد. این بازی حس و حال بسیار خوبی دارد و به دلیل طراحی هنری بسیار عالی به عنوان یکی از بهترین بازی های استراتژیک شناخته می شود. این بازی برای اندروید و آی او اس عرضه شده است و شما در آن می توانید با ساخت یک قبیله و گسترش آن، بر جهان حکومت کنید.
حالت مبارزه ای رنک، مبارزات قبیله ای، بخش داستانی و بسیاری از بخش های دیگر بازی به خوبی ساخته شده اند و می توانند تجربه فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که این بازی را حتما تجربه کنید.

نتیجه گیری
بازی های استراتژیک زیادی در دنیا وجود دارند. به همین دلیل در این مقاله تلاش زیادی کردیم تا بهترین های این سبک را به شما معرفی کنیم. این بازی ها هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند که می توانند تجربه شگفت انگیزی را برای شما رقم بزنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا