بازی

وقایع بازی‌های Marvel در جهانی مشترک رخ نمی‌دهد

وقایع بازی‌های Marvel در جهانی مشترک رخ نمی‌دهد

درحالی که دنیای سینمایی مارول روز به روز گسترده‌تر می‌شود و طرفداران زیادی را نیز پیدا کرده، علت علاقه خیلی‌ها به Marvel، پیوستگی و یکپارچگی حوادثی است که در جای جای جهان آن رخ می‌دهد. با این وجود، به نظر می‌رسد بازی‌های این برند محبوب از این قاعده پیروی نمی‌کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسیدنابغه‌هایی در قالب قهرمانان و ویلن‌ها
۱۳ شخصیت مارول ، باهوش و جسورها را بشناسید

طبق مصاحبه Bill Rosemann مدیر بخش گیمینگ مارول با رسانه گیم اینداستری، وی توضیح داد آثاری که شرکت EA، اینسامنیاک گیمز و سایر توسعه‌دهندگان بر اساس شخصیت‌های مارول می‌سازند، در دنیایی مشترک رخ نمی‌دهند. علت این موضوع، محدود نساختن سازندگان و ارائه آزادی کامل و به چالش کشیدن نبوغ و خلاقیت آن‌ها بوده است.

آقای رُزمن افزود:

دنیا به طور کامل با ایده‌ی مولتی‌ورس آشناست و آن‌را پذیرفته است. ما کلی جهان متفاوت داریم و حالا همه آن‌ها واقعیت دارند. بنابراین می‌خواهیم به کسانی که این داستان‌ها را خلق می‌کنند، آزادی عمل کامل اعطا کنیم. نمی‌خواهیم به آن‌ها بگوییم: «شما نمی‌توانید ماه را نابود کنید چون در بازی دیگری به وجود ماه نیاز هستش.» آن‌ها آزاد هستند تا داستان خود را به بهترین شکل ممکن روایت کنند.

Marvel’s Midnight Suns

طی سال‌های اخیر، آثار درخشانی از شخصیت‌های Marvel خلق شده است. عناوینی همچون مرد عنکبوتی و نگهبانان کهکشان. گفتنی است که اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) درحال حاضر مشغول توسعه دنباله Spider-Man بوده و همچنین روی بازی Wolverine نیز کار می‌کند.

همچنین استودیوی Motive شرکت EA نیز به طور رسمی اعلام کرد که درحال فعالیت روی یک عناون تک نفره از شخصیت آیرون من بوده و شایعه شده که درحال توسعه بازی اختصاصی پلنگ سیاه (Black Panther) نیز هست. علاوه‌بر آثار یاد شده، ایمی هنینگ و استودیوی Skydance Media نیز درحال ساخت یک بازی بر اساس شخصیت کاپیتان آمریکا و بلک پنتر هستند.

آن طور که از صحبت‌های رُزمن بر می‌آید، هیچ یک از این بازی‌ها به یکدیگر وصل نبوده و هرکدام در جهان مخصوص خود رخ می‌دهند. درنتیجه طرفداران باید ایده مولتی‌ورس را بپذیرند و نباید به دنبال ارتباط جهانی یا داستانی بین این آثار باشند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ خدای برتر مارولچه کسانی برتر از ابرقهرمانان خداگونه هستند؟
۱۵ خدای برتر مارول


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا