بازی

بازی The Last of Us Part 1 Firefly Edition آسیب دیده به دست مشتری می‌رسد

بازی The Last of Us Part 1 Firefly Edition آسیب دیده به دست مشتری می‌رسد

چند روز از عرضه رسمی ریمیک بازی لست آو آس به بازار گذشته ولی عده‌ای که نسخه The Last of Us Part 1 Firefly Edition را خریداری کرده‌اند، کالای آسیب دیده به دستشان رسیده است.

خیلی‌ها در دو روز گذشته اشاره کرده‌اند که نسخه فایرفلای بازی آسیب فیزیکی دیده، ولی سونی مسئولیتی در این زمینه قبول نمی‌کند و حاضر به جایگزینی آن‌ نیست. The Last of Us Part 1 Firefly Edition در آمریکا با قیمت ۱۰۰ دلار از طریق PlayStation Direct قابل خرید است که خیلی سریع هم پیش‌خرید شده بود.

با این وجود عده‌ای اعلام کرده‌اند که کالای آسیب دیده دریافت و از بسته بندی آن انتقاد کرده‌اند. تمامی آیتم‌های این نسخه از بازی درون یک جعبه مقوایی قرار دارند و سونی هیچ پوشش محافظ دیگری برای آن در نظر نگرفته است. یکی از کاربران اعلام کرد که با پشتیبانی سونی تماس گرفته، اما این شرکت حاضر به جایگزینی کالای آسیب دیده نیست. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم

سونی تنها به این افراد یک کد تخفیف ۲۰ درصدی برای جبران آسیب آن‌ها می‌دهد. شرکت هنوز بیانیه‌ای در این زمینه منتشر نکرده و باید منتظر واکنش رسمی آن‌ها بمانیم. نسخه فایرفلای شامل استیل بوک بازی و شماره ۱ تا ۴ کتاب‌های مصور The Last of Us: American Dreams می‌شود. 

ریمیک The Last of Us Part 1 هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد. باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی این عنوان نیز در حال توسعه است ولی تاریخ انتشار آن مشخص نیست. 

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا