بازی

آرت بوک Elden Ring به دو جلد ۴۰۰ صفحه‌ای تقسیم شده است

آرت بوک Elden Ring به دو جلد ۴۰۰ صفحه‌ای تقسیم شده است

چند ماه دیگر دو آرت بوک (کتاب‌هایی شامل طرح‌های مفهومی و گرافیکی یک بازی) از الدن رینگ (Elden Ring) عرضه می‌شود که تنها در کشور ژاپن در دسترس قرار خواهند گرفت. 

آرت بوک الدن رینگ حجم زیادی دارند و به همین خاطر فرام سافتور تصمیم گرفته که آن‌ها را به دو جلد ۴۰۰ صفحه‌ای تقسیم کند. اولین آرت بوک شامل طراحی‌های مناطق ابتدایی و کات‌سین‌های بازی می‌‌شود ولی کتاب دوم بیشتر روش دشمنان، سلاح‌ها و آیتم‌های بازی تمرکز خواهد داشت. این دو آرت بوک در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) به بازار عرضه می‌شوند.

فرام سافتور قیمت ۳۱ دلار را برای این کتاب‌ها در نظر گرفته است ولی باید به نسخه کلکسیونی و محدود آن‌ها نیز اشاره کنیم. این نسخه با پرینت شخصیت گادفری، ۱۲۵ دلار قیمت دارد. فعلا تنها عرضه این کتاب‌ها در ژاپن تایید شده و بندای نامکو و استودیو FromSoftware اشاره‌ای به دیگر کشورها نکرده‌اند. 

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟از دارک سولز تا الدن رینگ
تیم lastech: چرا بازی‌های فرام سافتور رو دوست داریم؟

الدن رینگ (Elden Ring)

الدن رینگ یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که توانسته در ماه‌های گذشته ۱۶.۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه، در یوتیوب ۳.۴ میلیارد بازدید به دست آوردند. Elden Ring یک موفقیت بزرگ برای فرام سافتور بوده و بازیکنان از همین حالا منتظر ساخته بعدی استودیو هستند.

بازی الدن رینگ (Elden Ring) هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟باکلاس شویم!
چگونه بهترین کلاس Elden Ring را انتخاب کنیم؟


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا