بازی

بازی Beyond Good & Evil 2 هنوز زنده است

بازی Beyond Good & Evil 2 هنوز زنده است

با وجود اینکه بیش از یک دهه است که پروسه ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 ادامه دارد و چندین بار راکد شده و دوباره به جریان افتاده و حتی دو سال پیش نیز خالق آن از توسعه بازی خارج شد، این پروژه عجیب یوبیسافت همچنان زنده است و نفس می‌کشد.

طراح روایت‌های داستانی، سارا آرلانو که پیش از این در استودیو بلیزارد کار می‌کرد، روز گذشته از طریق اکانت توییتر خود رسما اعلام کرد که به عنوان نویسنده اصلی به پروژه یوبیسافت پیوسته است. آرلانو قبلا روی بازی آنلاین World of Warcraft کار کرده بود و پس از آن نیز در استودیوی Volition روی بازی جدید Saints Row کار کرد.

مطلب پیشنهادی:بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟یارا هیچ شباهتی به کوبا ندارد!
بازی Far Cry 6 چگونه الهام‌گیری از کوبا را اشتباه متوجه می‌شود؟

باید گفت از آخرین باری که یک به‌روزرسانی رسمی و مناسب درباره Beyond Good & Evil 2 دریافت کردیم، سال‌ها می‌گذرد. دنباله‌ای بلندپروازانه برای بازی ماجراجویی درخشان استودیو مون‌پلیه یوبیسافت که در دوران GameCube عرضه شد.

قسمت دوم بر اساس مقیاس و ابعاد کامل دنیای قسمت اول بنا شده است. به این معنا که در این دنباله، شاهد یک داستان علمی-تخیلی بزرگ در مجموعه‌ای از سیارات قابل کاوش خواهیم بود.

یوبیسافت این پروژه را همچنان در اسناد مالی خود درج می‌کند، اما پس از برگزاری یک سری از برنامه‌های لایو استریم در اواخر سال ۲۰۱۹، شاهد هیچ گونه پیشرفت واقعی در پروسه ساخت بازی Beyond Good & Evil 2 نبودیم.

بازی اصلی توسط میشل آنسل، خالق Rayman ساخته شده بود که سال‌ها روی این دنباله کار کرد تا اینکه در سپتامبر ۲۰۲۰ رسما اعلام کرد صنعت بازی‌های ویدیویی را برای همیشه ترک می‌کند تا تمام وقت خود را بر اداره یک پناهگاه حیات وحش بگذارد.

پس از جدایی او، یک روزنامه فرانسوی گزارش داد که شیوه مدیریت آنسل و عدم تمرکز بر پروژه در ماه‌های اخیر موضوع شکایات متعددی در استودیو بوده است. آنسل به این گزارش پاسخ داد و بسیاری از ادعاهای آن را رد کرد و گفت که این سخنان «چند نفر با عصبانیت و حسادت» است که به جای صدها نفر دیگر صحبت می‌کنند.

از آن زمان به بعد کار روی Beyond Good & Evil 2 در استودیو مون‌پلیه یوبیسافت ادامه یافت، اما دیگر هیچ اطلاعات رسمی یا ویدئوی جدیدی از بازی منتشر نشد و همچنان فاقد یک بازه رسمی برای انتشار است.

اوایل خرداد ماه خبر رسید که شعبه بارسلونای یوبیسافت در حال حاضر به دنبال یک انیماتور ارشد گیم‌پلی برای کار روی این پروژه است. ماه گذشته نیز تام هندرسون ادعا کرد شرکت در حال آماده شدن برای برگزاری آزمایش‌های خارجی بازی در ماه جولای است که البته هیچ خبری نشد.

مطلب پیشنهادی:بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شودتجربه‌ ذهن پرآشوب جوزف سید
بسته الحاقی جوزف سید برای Far Cry 6 هفته آینده منتشر می‌شود


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا