بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: کنترلر DualSense Edge پلی استیشن معرفی شد

گیمزکام ۲۰۲۲: کنترلر DualSense Edge پلی استیشن معرفی شد

در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲، در خبری غافلگیرکننده و با پخش ویدئویی کوتاه از دسته کنترلر جدید پلی استیشن ۵ تحت عنوان DualSense Edge رونمایی شد اما فعلا جزئیات خاصی از تفاوت آن با دوال سنس معمولی در دست نیست.

به نظر می‌رسد کنترلر جدید سونی که دارای اجزای قابل تنظیم و دکمه‌های اضافی است، پاسخ این شرکت ژاپنی به کنترلرهای Xbox Elite مایکروسافت باشد. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر آینده ماند.


ویرایش: با بلاگ پست جدید پلی استیشن، جزئیات رسمی این کنترلر به اشتراک گذاشته شد.

سونی مانور زیادی روی قابلیت‌های شخصی‌سازی DualSense Edge داده است. کاربران می‌توانند دکمه‌های مختلف دسته را فعال یا شخصی‌سازی کنند، و یا با تنظیم حساسیت استیک و دد زون‌ها (Dead Zone)، به هدفگیری ایده‌آل خود در بازی‌های شوتر دست پیدا کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند تمام تنظیمات مختلف خود را در قالب پروفایل‌های جداگانه ذخیره کنند تا به راحتی بتوانند بین آن‌ها جابجا شوند.

این کنترلر از دکمه‌ها و استیک‌های قابل تغییر نیز بهره می‌برد تا بازیکنان بتوانند بسته به نیاز خود میان آن‌ها جابجا شوند. همچنین یک دکمه Fn مخصوص وجود دارد تا بازیکنان با استفاده از آن به سرعت بتوانند میان پروفایل‌های مختلف جابجا شوند، و صدای چت و بازی را بالا و پایین کنند.

تریلر معرفی کنترلر DualSense Edge را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا