بازی

کمپانی مانستر انرژی قصد شکایت از یک استودیو بازی‌سازی را دارد

کمپانی مانستر انرژی قصد شکایت از یک استودیو بازی‌سازی را دارد

کمپانی Monster Energy اصلا علاقه ندارد که دیگران از عنوان مانستر (هیولا) استفاده کنند و یک استودیو بازی‌سازی را به شکایت تهدید کرده‌ است. 

وینسنت لیوینگز (Vincent Livings)، موسس استودیو Glowstick Entertainment، اعلام کرده است که کمپانی مانستر انرژی قصد دارد از آن‌ها شکایت کند. این کمپانی بسیار بزرگ از این استودیو بازی‌سازی می‌خواهد که نام بازی Dark Deception: Monsters & Mortals را تغییر دهد. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی

مانستر انرژی ادعا می‌کند که نام Dark Deception: Monsters & Mortals باعث می‌شود که بازیکنان بازی را با نوشیدنی‌های آن‌ها مرتبط بدانند. این شرکت از Glowstick می‌خواهد که هیچوقت از عنوان مانستر استفاده نکند و محصولی با سه رنگ سبز، سیاه و سفید به فروش نرساند. اما وینسنت لیوینگز به خواسته‌های این شرکت چه واکنشی نشان داده است؟

مانستر انرژی

این توسعه دهنده قصد دارد کمپانی مانستر انرژی را در دادگاه ملاقات کند و مقابل خواسته‌های آن‌ها سر خم نمی‌کند. این اولین باری نیست که Monster Energy به یک استودیو بازی‌سازی حمله کرده و خیلی‌ها باور دارند که یوبیسافت به همین خاطر نام بازی Gods & Monsters را به Immortals: Fenyx Rising تغییر داد. 

این حرکت در صنعت ویدئو گیم نیز چند بار مشاهده شده که معروف‌ترین آن‌ها شکایت بتسدا از Mojang، سازنده ماینکرفت، بود. Mojang یک بازی کارتی با نام Scrolls داشت و بتسدا ادعا می‌کرد که عنوان آن شبیه سری Elder Scrolls است. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید

کمپانی مانستر انرژی قصد شکایت از یک استودیو بازی‌سازی را دارد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا