رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته سوم فروردین)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیش از دو هفته است که قیمت میم کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) بین دو سطح ۰٫۰۰۰۰۱۱۶ و ۰٫۰۰۰۰۱۰۲۰ دلار به دام افتاده است. در این محدوده، قیمت شیبا مجموعه‌ای از کندل‌‌‌های روزانه را نشان می‌دهد که بر عدم اطمینان مداوم در بازار تأکید می‌کند. انتظار می‌رود که خروج قیمت شیبا از هر یک از سطوح این محدوده، یک روند قیمتی جهت‌دار را آغاز کند.
تحلیل تکنیکال و پیش‌بینی قیمت شیبا اینو (هفته سوم فروردین)با نگاهی به داده‌های رمزارز نیوز، می‌توان مشاهده کرد که روند نزولی قیمت شیبا در ماه فوریه اکنون جای خود را به یک روند جانبی داده که عدم اطمینان را در بین فعالان بازار نشان می‌دهد. در نتیجه این روند، قیمت شیبا بین دو سطح ۰٫۰۰۰۰۱۱۶ و ۰٫۰۰۰۰۱۰۲۰ دلار در نوسان بوده و محدوده باریکی را ایجاد کرده است.
به گفته تحلیلگران، بریک آوت احتمالی از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۱۶ دلار و بسته شدن کندل روزانه بالاتر از آن می‌تواند شتاب صعودی شیبا را تسریع کرده و با یک رشد بیش از ۲۰ درصدی نسبت به سطوح فعلی، قیمت آن را به مرز ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار برساند.
در مقابل، افت قیمت به زیر سطح ۰٫۰۰۰۰۰۹۶۸ دلار، نشانه از سرگیری روند نزولی قبلی است که ممکن است منجر به سقوط قیمت به محدوده حمایتی چند ماهه ۰٫۰۰۰۰۰۷۹ تا ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار شود.
لازم به ذکر است، اگرچه پرایس اکشن شیبا به صورت جانبی است، اما شیب شاخص قدرت نسبی (RSI) آن با افزایش بیشتر دوباره وارد محدوده صعودی شده که نشان‌دهنده احساس صعودی رو به رشد و احتمال بالاتر بهبود قیمت است. از طرفی، حرکت قیمت SHIB به بالاتر از خط میانی و باند بالایی اندیکاتور بولینگر باندز نشان می‌دهد که خریداران بازار در تلاشند تا کنترل روند را دوباره به دست بگیرند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا