بازی

بازی جدید از Just Cause در دست ساخت قرار دارد

بازی جدید از Just Cause در دست ساخت قرار دارد

سری بازی Just Cause (جاست کاز) در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و ساعاتی پیش اسکوئر انیکس از نسخه جدید آن به صورت رسمی رونمایی کرد. 

اسکوئر انیکس چندی پیش استودیوهای غربی خود از جمله Crystal Dynamics و آی‌پی‌هایی نظیر Deus Ex، توم ریدر، Thief و Legacy of Kain را به کمپانی Embracer Group فروخت. یکی از دیگر مجموعه‌های محبوب این شرکت Just Cause است که توسعه آن برعهده Avalanche قرار داشته و اسکوئر انیکس تنها ناشر آن است.

به همین خاطر آن‌ها آی‌پی Just Cause را نگه داشته و به نظر می‌رسد که ساخت نسخه جدید را آغاز کرده‌اند. یوسوکه ماتسودا، رئیس اسکوئر انیکس، در جدیدترین کنفرانس مالی این کمپانی اعلام کرده که فرانچایز جاست کاز را از دست نمی‌دهند و ساخت بازی Just Cause 5 آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

بازی Just Cause

در این کنفرانس به سهامداران و سرمایه گذاران اعلام شد که اسکوئر انیکس تلاش دارد تا در جهت استراتژی‌های جدید خود بازی توسعه دهد. از این رو سری بازی جاست کاز وارد فاز جدیدی می‌شود و این احتمال وجود دارد که نسخه بعدی با تغییرات زیادی همراه باشد. 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Just Cause 5 در اختیار ما قرار ندارد و حتی نمی‌دانیم توسعه آن برعهده چه استودیویی قرار دارد. آوالانچ در حال حاضر روی بازی Contraband به صورت انحصاری برای مایکروسافت کار می‌کند. Contraband یک بازی بازی جهان بازِ ماجراجویی و کو-آپ است که روی مبارزه با وسایل نقلیه تمرکز دارد. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا