بازی

فروش جهانی فیلم ترسناک Nope به ۱۵۹ میلیون دلار رسید

فروش جهانی فیلم ترسناک Nope به ۱۵۹ میلیون دلار رسید

با اینکه اعداد و ارقام باکس آفیس با نزدیک شدن به اتمام تابستان سیر نزولی پیدا کرده، اما فیلم تحسین‌شده و ترسناک Nope از جردن پیل همچنان به روند موفق خود ادامه می‌دهد. سومین فیلم جردن پیل با احتساب فروش آخر هفته، به مبلغ قابل توجه ۱۵۹ میلیون دلار در باکس آفیس بین‌المللی رسیده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوندبا مهارت‌های شوالیه تاریکی و جهان‌بینی شاهزاده دلقکی جنایت
معرفی بتمنی که می‌خندد – وقتی بتمن و جوکر با هم ترکیب می‌شوند

داستان هراس‌برانگیز و متفاوت Nope شاید مختص همه مخاطبان سینمایی نباشد اما مشخصا طرفداران پر و پا قرص و خاص خودش را دارد. این فیلم از زمان شروع اکران در سینماهای آمریکا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و سپس با رفتن روی پرده‌ای سینماهای بقیه کشورها، طبیعتا به گستره طرفدارانش وسعت بخشید.

البته نباید فراموش کرد دو فیلم قبلی جردن پیل یعنی Get Out و Us هردو عملکرد بسیار خوبی داشتند و به نوعی نام این کارگردان را سر زبان‌ها انداختند. در نتیجه، موفقیت دوباره وی در باکس آفیس آنچنان تعجب‌برانگیز نیست.

فیلم Nope

باتوجه به پایان‌بندی فیلم Nope و نحوه روایت داستان، طرفداران همچنان با رموز مختلف و حل‌نشده‌ای روبه‌رو هستند و می‌خواهند چیزهای بیشتری درباره شخصیت‌ها و دنیای ساخته شده توسط جردن پیل بدانند. گرچه این مورد اصلا دور از ذهن نیست چراکه وی در مصاحبه اخیر خود به احتمال ساخته شدن دنباله Nope و ادامه داستان‌های اوجی (با بازی دنیل کالویا) و امرالد اشاره کرده است.

در نقد lastech از نوپ می‌خوانیم:

فیلم Nope ممکن است ناهموار باشد، اما یک فیلم اورجینال است، نوعی اثر سینمایی که ما بیشتر به آن نیاز داریم. بازیگران اصلی فوق‌العاده هستند و جلوه‌های بصری، کارگردانی، موسیقی و فیلبرداری نیز خیره‌کننده است و چیزی که می‌تواند یک فیلم کوچک باشد، در مقیاسی بزرگ‌تر از آنچه که هست احساس می‌شود. با این اوصاف فیلم تفرقه انگیز خواهد بود، هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، اما ارزش دیدن را دارد.

مطلب پیشنهادی:20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینیدهالووین، بهانه‌ای برای ترسیدن و هیجان زده شدن
20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینید


تماشا کنید: ۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا