بازی

ماد جدید بازی Elden Ring گرسنگی و بیماری را اضافه می‌کند

ماد جدید بازی Elden Ring گرسنگی و بیماری را اضافه می‌کند

اگر به اندازه کافی مشغول بخش کرفتینگ (Crafting) در بازی Elden Ring نشده بودید، یک ماد جدید در راه است که شما را به طور مرتب درگیر آن می‌کند.

به لطف مادساز Grimrukh، ماد Elden Ring: Survival Mode امشب منتشر می‌شود که گرسنگی، تشنگی و بیماری‌های منطقه‌ای را به همراه دارد و بازیکنان را ملزم به ساخت غذا و دارو برای زنده ماندن می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند

در بازی احساس گرسنگی می‌کنید؟ یک تکه گوشت را با یک پروانه در حال سوختن ترکیب کنید تا یک استیک سرخ شده درست کنید. باید خوشمزه باشد!

در منطقه ابتدایی بازی، دشمنان می‌توانند طاعون لیمگریو (Plague of Limgrave) را به شما منتقل کنند که اثرات گرسنگی و تشنگی را تسریع می‌کند. در همین حال، در منطقه کیلید، انگل سرخ (Scarlet Parasite) و گرمای شدید وجود دارد که شخصیت شما را به دردسر بیاندازد.

علاوه بر این، زمان شب بازی واقعا تاریک خواهد بود. استفاده از مشعل‌ها در جهان The Lands Between و همچنین در غارها و سیاه چال‌ها کاملا ضروری خواهد بود.

در مجموع، این ماد لایه جدیدی از سختی را به بازی Elden Ring اضافه می‌کند که از قبل نیز دشوار بود. اگر بازی اصلی به اندازه کافی شما را به زحمت ننداخت، پس این ماد بقا باید شما را تا مدتی سرگرم کند. نسخه نهایی ماد قابل تنظیم نیز خواهد بود، بنابراین می‌توانید هر تعداد از ویژگی‌های بقا را که دوست دارید به آن اضافه یا کم کنید.

اگر دنبال یک ماد دوستانه‌تر هستید، شاید تبدیل بازی به یک تجربه Co-op چهار نفره بیشتر مورد پسند شما باشد. Elden Ring از کوآپ سه نفره پشتیبانی می‌کند، اما بازیکنان بیشتر اوقات تنها می‌توانند از آن برای کشتن باس‌ها استفاده کنند. با استفاده از این ماد شما می‌توانید تمام بازی را در کنار دوستان خود تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Elden Ringبه زیبایی یک رویا
بررسی بازی Elden Ring


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا