بازی

بازی بعدی سوپرمسیو، سازنده The Quarry پاییز منتشر می‌شود

بازی بعدی سوپرمسیو، سازنده The Quarry پاییز منتشر می‌شود

تنها چند هفته از عرضه The Quarry به بازار گذشته ولی استودیو سوپرمسیو (Supermassive) قصد دارد بازی بعدی خود را در فصل پاییز به بازار منتشر کند. 

بازی بعدی این توسعه دهنده جزئی از Dark Pictures Anthology محسوب می‌شود و The Devil in Me نام دارد. سوپرمسیو مهر سال پیش بازی The Devil in Me را معرفی کرده بود و نکته مهم این است که آخرین چپتر از فصل اول The Dark Pictures محسوب می‌شود. فصل دوم این سری نیز ساخته خواهد شد و احتمالا شامل چهار بازی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند

داستان The Devil in Me شبیه به سری فیلم اره است و روی گروهی فیلم‌ساز تمرکز دارد که به یک کپی از «خانه‌ی قتلِ» اچ‌اچ هولمز (HH Holmes)، اولین قاتل زنجیره‌ای آمریکا، می‌روند. به نظر می‎‌رسد که این بازی روی یک قاتل زنجیره‌ای تمرکز دارد و احتمالا دیگر خبری از اتفاقات ماورای طبیعی نخواهد بود. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

سوپرمسیو در چند سال گذشته به نام شناخته شده‌ای برای طرفداران ژانر وحشت تبدیل شده است. همچنین باید اشاره کنیم که دیگر بازی‌های مجموعه The Dark Pictures شامل خانه خاکستر (House of Ashes)، امید کوچک (Little Hope) و Man of Medan می‌شود.

بازی The Devil in Me پاییز امسال برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی به بازار منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند


ویجی موبایل: به کلش رویال اعتیاد دارید؟ + بازی های آفلاین موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا