بازی

رسمی: سریال God of War توسط آمازون ساخته می‌شود

رسمی: سریال God of War توسط آمازون ساخته می‌شود

آمازون پرایم ویدئو رسما اعلام کرد که با همکاری سونی و پلی استیشن سریال لایو اکشن God of War را تولید خواهد کرد.

طبق اعلام آمازون، این سریال لایو اکشن از سری ساخته شده توسط استودیو سنتا مونیکا اقتباس خواهد شد و در آن شاهد ماجراجویی‌های کریتوس در اساطیر نورس خواهیم بود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید

«ریف جادکینز» نویسنده و خالق سریال سریال The Wheel of Time به عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی روی این بازی کار خواهد کرد و «مارک فرگوس» و «هاوک اوتسبی» که عناوینی چون Iron Man و Children of Men را در کارنامه دارند، به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال معرفی شده‌اند. نکته مهم اینکه نام «کوری بارلوگ» نیز به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان بازی اعلام شده است.

«ورنون سندرز»، رئیس تلویزیون جهانی آمازون استودیو می‌گوید:

God of War یک فرنچایز متقاعد کننده و شخصیت محور است که ما اعتقاد داریم با دنیای گسترده و فراگیر خود به همان اندازه داستان سرایی فوق‌العاده‌اش، مشتریانی را از سراسر جهان جذب خود خواهد کرد.

سریال خدای جنگ

«کاترین پوپ»، رئیس استودیو تلویزیونی سونی پیکچرز نیز اضافه می‌کند:

بسیار مفتخر و هیجان‌زده هستیم که با دوستان خود در استودیو آمازون و شرکای خود در پلی استیشن پروداکشنز همکاری می‌کنیم تا این بازی زیبا و دلخراش را تحت عنوان یک سریال لایو اکشن اقتباس کنیم.

بازی God of War در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. دنباله آن تحت عنوان God of War: Ragnarok اخیرا منتشر شده که از آن به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی بهترین بازی سال یاد می‌شد.

هنوز درباره زمان پخش این سریال یا بازیگران آن اطلاعاتی در دسترس نیست و شاید در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا