رمز ارز

اصلاح قیمتی اخیر، لازمه رشد طولانی مدت بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) یکبار دیگر توانست همانند گذشته و با رشد قیمتی خود، بازار ارزهای دیجیتال را در جهت یک روند صعودی قرار دهد. هرچند قیمت بیت کوین توانایی شکست ناحیه مقاومتی ۳۰,۰۰۰ دلار را نداشت و همین امر، باعث کاهش قیمت این ارز تا ناحیه ۲۹,۴۹۷ دلار شد.
به گزارش رمزارز نیوز و ‌با توجه به نظر کارشناسان بازار، اصلاح قیمت بیت کوین منجر به شرایط مناسبی برای رشد طولانی‌مدت این ارز دیجیتال می‌شود. به گفته Rekt Capital، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، اگر قیمت بیت کوین به سطح حمایتی ۲۹,۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند، با شکست این ناحیه، امکان تست مجدد سطح مقاومتی ۲۸,۸۰۰ دلار را خواهد داشت. به گفته این تحلیلگر، بیت‌کوین برای مدت طولانی در تلاش برای شکست سطح مقاومتی مذکور بود و بالاخره با شکست این ناحیه، ممکن است در نهایت این سطح به یک حمایت تبدیل شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

با توجه به وضعیت فعلی، چشم‌انداز بیت کوین همچنان صعودی خواهد بود. تنها یک سال دیگر تا رویداد هاوینگ و نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین باقی مانده است. قبل از نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین، پیش‌بینی می‌شود که شاهد شکل گرفتن حس مثبتی در بازار باشیم که این مورد می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود. طی این رویداد، پاداش دریافتی برای هر بلاک از ۶٫۲۵ BTC به ۳٫۱۲۵ BTC کاهش می‌یابد و این یکی از اصلی‌ترین عواملی است که برای افزایش قیمت بیت کوین در آینده در نظر گرفته می‌شود.
در این میان، به‌روزرسانی Shapella در شبکه اصلی اتریوم، بر کاربرد پروتکل بیت کوین سایه افکنده است. در حالی که بسیاری خواستار ارتقای بیت کوین به پروتکل مبتنی بر قرارداد هوشمند هستند، احساسات پیرامون توانایی بیت‌کوین برای باقی ماندن در جایگاه برترین ارزهای دیجیتال هرگز دچار تردید نشده است. در حالی که پیش‌بینی‌های صعودی برای قیمت بیت‌کوین به قوت خود باقی است، مکس کایزر، سرمایه‌گذار فعال در این حوزه، از این ارز دیجیتال به عنوان تنها گزینه برای ایالات متحده برای حفظ موضع خود به عنوان قدرت برتر در جهان یاد کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا