بازی

استودیو id Software روی عنوانی جدید کار می‌کند

استودیو id Software روی عنوانی جدید کار می‌کند

چند روز پیش رویداد QuakeCon 2022 برگزار شد و طی آن استودیو اید سافتور (id Software)، سازنده سری دووم (DOOM)، به ساخت یک بازی جدید اشاره کرد. 

اید سافتور و بتسدا بازی DOOM Eternal را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کرده‌اند و پشتیبانی از این عنوان با دو بسته الحاقی بزرگ ادامه داشت. با این وجود طبیعی است که این توسعه دهنده کار روی پروژه بعدی خود را آغاز کرده باشد و اکنون مارتی استراتن (Marty Stratton)، تهیه کننده استودیو، به صورت رسمی این خبر را تایید کرده است. 

استراتن اعلام کرد که کار روی پروژه جدیدی را آغاز کرده‌اند ولی به نظر می‌رسد بازی که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد. از این رو نباید انتظار داشته باشید که در آینده نزدیک از این پروژه رونمایی شود و فعلا باید منتظر بمانیم. با توجه به پایان بسته الحاقی Ancient Gods، استودیو id Software احتمالا به سری دووم استراحت می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند

تهیه کننده اید سافتور

دیگر بازی بسیار محبوب این توسعه دهنده، سری Quake است که در چند سال گذشته کمتر به آن توجه شده. از طرف دیگر حالا که مایکروسافت اید سافتور را خریداری کرده، آن‌ها می‌توانند روی یک آی‌پی جدید نیز کار کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، بدون شک مایکروسافت این بازی را به صورت انحصاری به بازار عرضه می‌کند.

بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که جان رومرو، طراح بازی‌های معروفی همچون دووم، Quake و Wolfenstein 3D، روی یک بازی شوتر اول شخص جدید کار می‌کند. استودیو Romero Games برای ساخت این بازی از آنریل انجین ۵ استفاده خواهد کرد ولی نباید انتظار رونمایی از آن در آینده نزدیک را داشته باشید. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا