عمومی

این خودرو پرقدرت گارانتی «دائمی» و طراحی دل‌فریب دارد

این خودرو پرقدرت گارانتی «دائمی» و طراحی دل‌فریب دارد

خودرو برقی کادیلاک اپتیک (Optiq) مدل ۲۰۲۵ برای بازار چین معرفی شد. این محصول ازنظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به برادر بزرگ‌تر خود یعنی کادیلاک لیریک (Lyriq) دارد. چراغ‌های عمودی نمادین کادیلاک، نمای جلوی زیبا و خط سقف اسپرت و شیب‌دار از ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند. رنگ شاخص Optiq 2025 نارنجی براق است و در داخل کابین شاهد نمایشگر خمیده‌ی ۳۳ اینچی هستیم.

کادیلاک Optiq 2025 در دو نسخه‌ی استاندارد و لانگ‌رنج عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد از یک موتور الکتریکی با قدرت ۲۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۲۹ نیوتن‌متر بهره می‌برد که در بخش جلویی تعبیه شده است. این مدل می‌تواند در هفت ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسد. باتری ۶۸٫۴ کیلووات ساعتی این خودرو با هربار شارژ می‌تواند تا ۵۳۶ کیلومتر مسافت را طی کند.

خودرو کادیلاک Optiq 2025

Cadillac

نسخه‌ی لانگ‌رنج کادیلاک Optiq 2025 علاوه‌بر باتری بزرگ‌تر، از نظر شتاب هم عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. این مدل از دو موتور الکتریکی برای انتقال قدرت به همه‌ی چرخ‌ها استفاده می‌کند که در مجموع قدرتی معادل ۲۸۳ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ نیوتن‌متر به‌ارمغان می‌آورد. این ترکیب قدرتمندتر باعث می‌شود شتاب صفر تا صد خودرو حدود ۶ ثانیه باشد. نسخه‌ی لانگ‌رنج به‌لطف باتری بزرگ‌تر ۷۹٫۷ کیلو وات‌ساعتی می‌تواند ۶۰۰ کیلومتر مسافت را با هر بار شارژ طی کند.

نمای داخل خودرو کادیلاک Optiq 2025

Cadillac

کابین لوکس کادیلاک Optiq 2025 با روکش چرم، صندلی‌های گرم و سرد شونده، فرمان گرم‌شونده و سیستم نورپردازی محیطی ۱۲۶ رنگ، آسایش سرنشینان را تضمین می‌کند.

شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و آینه‌عقب دیجیتال از دیگر امکانات رفاهی اپتیک ۲۰۲۵ هستند. مجموعه‌ی کاملی از سیستم‌های کمک‌راننده شامل دستیار خط، ترمز خودکار، سیستم سوپر کروز (فقط در نسخه‌ی فول) و حتی OnStar به‌صورت استاندارد روی این خودرو برقی ارائه می‌شوند.

کادیلاک اپتیک ۲۰۲۵ فقط در کشور چین عرضه می‌شود. قیمت خودرو در تیپ استاندارد از ۲۳۹,۷۰۰ یوان (حدود ۳۰,۸۰۰ یورو) و در تیپ لانگ‌رنج از ۲۶۹,۷۰۰ یوان (حدود ۳۴,۷۰۰ یورو) شروع می‌شود. کادیلاک برای جلب‌نظر خریداران، این خودرو را با گارانتی دائمی سیستم‌های برقی به‌فروش می‌رساند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا