رمز ارز

آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید شیبا است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که شیبا اینو (SHIB) در زمان انتشار این خبر در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۰۴۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۰٫۷۵ درصد و در یک هفته اخیر، نزدیک به ۶ درصد رشد داشته است. این میم کوین محبوب با ارزش بازار ۵٫۷۲۱ میلیارد دلاری خود در جایگاه چهاردهم بازار رمزارزها قرار دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کوین کورا، علی‌رغم این‌که وضعیت این ارز دیجیتال در نمودار هفتگی در حال بهبود است، اما ممکن است هنوز خیلی زود باشد که سرمایه‌گذاران بخواهند نسبت به خرید شیبا اقدام کنند.

it-may-be-too-early-to-buy-into-shiba
نمودار روزانه SHIB/USDT.

با نگاهی به نمودار روزانه SHIB/USDT، می‌توان مشاهده کرد که قیمت این میم کوین پس از تلاش برای عبور از سطح ۰٫۰۰۰۰۱۲۲۸ دلار کاهش یافته و تثبیت شده است. در واقع، این سطح به عنوان یک مقاومت در نمودار روزانه عمل می‌کند.

علاوه بر این، یک مثلث نزولی هم در نمودار روزانه تشکیل شده و از آن‌جایی که قیمت شیبا هنوز به خط بالایی این الگو نرسیده، هنوز خیلی زود است که سرمایه‌گذاران در مورد رشد اخیر این ارز دیجیتال هیجان‌زده شوند. اگرچه به نظر می‌رسد که روند قیمت SHIB می‌خواهد مرز بالایی این الگو را به چالش بکشد، اما این ارز دیجیتال در تلاش‌های قبلی خود موفق نبوده است.

نکته مهم دیگری که سرمایه‌گذاران باید مراقب آن باشند، این است که به نظر می‌رسد نمودار میانگین متحرک نمایی ۹ روزه در حال سقوط به زیر نمودار میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است که می‌تواند یک سیگنال نزولی قابل‌توجه باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا