بازی

Apex Legends Mobile در هفته اول عرضه ۵ میلیون دلار درآمد داشت

Apex Legends Mobile در هفته اول عرضه ۵ میلیون دلار درآمد داشت

به گفته شرکت ردیابی اطلاعات موبایل SensorTower، تنها هفت روز پس از عرضه Apex Legends Mobile (ایپکس لجندز موبایل) در ۱۷ می، این بازی ۴.۸ میلیون دلار از طریق خریدهای درون برنامه‌ای توسط بازیکنان درآمد داشته است.

برای درک بهتر این موضوع باید گفت که بازی موبایل پابجی در اولین هفته خود پس از عرضه در سال ۲۰۱۸ تنها ۶۰۰ هزار دلار درآمد داشت، در حالی که Call of Duty Mobile در هفته اول عرضه در سال ۲۰۱۹، حدود ۱۴.۸ میلیون دلار سود به‌دست آورد. هرچند هر دو بازی موبایلی مذکور از آن زمان تاکنون، میلیاردها دلار به‌دست آورده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه
بهترین گجت‌های موبایل گیمینگ + جایزه ویژه

نسخه کنسولی و کامپیوتر Apex Legends از زمان عرضه آن در اوایل سال ۲۰۱۹ تاکنون ۲ میلیارد دلار درآمد داشته و بر اساس داده‌های این هفته SensorTower، این امکان وجود دارد که نسخه موبایلی شوتر محبوب در نهایت بتواند از نسخه اصلی پیشی بگیرد.

Apex Legends Mobile هفته گذشته پردانلودترین بازی اپ استور در بیش از ۶۰ کشور جهان بود و در ۸۹ کشور جهان نیز در بین ده بازی برتر قرار گرفت، بنابراین حجم عظیمی از خریدهای درون بازی توسط بازیکنان خیلی تعجب‌آور نیست.

Apex Legends Mobile

بیش از ۱۵ میلیون بازیکن برای این بازی پیش‌ثبت‌نام کرده بودند و هر روز تعداد بیشتری به جمع بازیکنان می‌پیوندند. گرچه با توجه به اینکه در حال حاضر نسخه موبایلی جداگانه Call of Duty: Warzone در دست ساخت است، به احتمال زیاد Apex Legends Mobile یک نبرد دیگر برای جنگیدن خواهد داشت.

Apex Legends Mobile تلاش مشترک میان استودیو سازنده تایتان‌فال ۲ و استودیوی Quantum & Lightspeed از شرکت تنسنت است، همان استودیویی که پیش از این بازی موبایلی پابجی را ساخته بود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟اپل، سونی، مایکروسافت؛ برنده کدام است؟
آیا سرویس اپل آرکید واقعا ارزش خرید دارد؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا