رمز ارز

شکار تریلیون‌ها شیبا اینو توسط نهنگ‌ها خبرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در طول هفته گذشته، نهنگ‌های بزرگ ارز دیجیتال شیبا در شبکه اتریوم، مقدار خیره‌کننده‌ای از این میم کوین محبوب، یعنی 8.7 تریلیون واحد SHIB به ارزش تقریبی 128 میلیون دلار را جمع آوری کردند. این باعث شده است که دومین میم کوین برتر بازار، به جایگاه‌های بالای فهرست دارایی‌های بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم صعود کند.
به گزارش پلتفرم ردیابی WhaleStats، از اول فوریه، 100 سرمایه‌گذار بزرگ اتریوم، مقادیر قابل‌توجهی از این میم کوین را خریداری کرده‌اند. ارزش توکن‌های SHIB در اختیار این کیف پول‌ها، از 599 میلیون دلار به حدود 729 میلیون دلار افزایش یافته است که 18.5 درصد از کل دارایی این کیف پول‌ها را تشکیل می‌دهد.
به این ترتیب، در کیف پول‌های بلاکچین اتریوم، شیبا اکنون پس از اتریوم در جایگاه دوم قرار دارد و پس از آن استیبل کوین USDT (17.42 درصد) و USDC (14.21 درصد) قرار دارند. همچنین، این میم کوین در حال حاضر، بیشترین معامله توسط نهنگ‌های برتر در شبکه اتریوم را نیز دارد.
شکار تریلیون‌ها شیبا اینو توسط نهنگ‌ها خبرساز شد!علاوه بر این، پلتفرم Whale Alert گزارش داده که در آخر هفته، یک انتقال حیرت‌انگیز توکن شیبا، بین دو کیف پول ناشناس اتفاق افتاد. طبق گزارش‌ها، در مجموع 3,216,307,240,79 شیبا از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل شد. البته، حجم بالای این انتقال ممکن است نشان‌دهنده یک تراکنش داخلی در یک صرافی ارز دیجیتال باشد. پلتفرم Whale Alert هیچ جزئیاتی در این زمینه ارائه نکرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا