رمز ارز

نبرد خریداران و فروشندگان در بازار رندر! قیمت RENDER صعودی خواهد شد یا نزولی؟

نبرد خریداران و فروشندگان در بازار رندر! قیمت RENDER صعودی خواهد شد یا نزولی؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال رندر (RENDER) در یک الگوی مثلث متقارن قرار دارد که نشان‌دهنده ادامه نبرد میان خریداران و فروشندگان است.

در حال حاضر، قیمت این رمزارز در آستانه آزمایش یک حمایت کلیدی قرار دارد و معامله‌گران منتظرند تا واکنش قیمت به این سطح را بررسی کرده و بر اساس آن، روند آینده را پیش‌بینی کنند.render-as-bullish-momentum-builds-what-are-rndrs-next-levels

در همین حال، احساسات بازار نسبت به آلت‌کوین‌ها به سمت صعودی متمایل شده و شاخص‌ها نیز از احتمال افزایش قیمت‌ها حکایت دارند.

شکست الگوی مثلث متقارن معمولاً از هر دو سمت ممکن است اتفاق بیفتد و این امر به شرایط کلی بازار بستگی دارد. در حال حاضر، نشانه‌های اولیه‌ای از افزایش شتاب صعودی برای قیمت رندر مشاهده می‌شود که احتمال شکست صعودی را افزایش می‌دهد.

Ramzarzسود‌های بی‌پایان!
خرید میم‌کوین‌های کمیاب و انفجاری بدون کارمزد، فقط در ارزپلاس!


خرید سریع

به گفته تحلیلگران، یکی از شاخص‌های قوی که از این روایت صعودی حمایت می‌کند، افزایش ۱۰ درصدی آدرس‌های فعال است. افزایش آدرس‌های فعال معمولاً نشان‌دهنده رشد فعالیت کاربران است و اغلب پیش از صعود قیمت اتفاق می‌افتد.

علاوه بر افزایش فعالیت کاربران، فعالیت نهنگ‌ها نیز به میزان چشمگیر ۸۴ درصد افزایش یافته است. نهنگ‌ها نقش مهمی در پویایی بازار دارند و افزایش فعالیت آن‌ها معمولاً نشانه‌ای از تغییرات قابل‌توجه قیمت در آینده است.

مجموع این نشانه‌ها موجب امیدواری معامله‌گران نسبت به شکست الگوی مثلث کنونی از بالا و احتمال افزایش قیمت رندر شده است.

منبع

ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا