رمز ارز

چین‌لینک در تلاش برای حفظ حمایت کلیدی! آیا می‌توان به صعود LINK امیدوار بود؟

چین‌لینک در تلاش برای حفظ حمایت کلیدی! آیا می‌توان به صعود LINK امیدوار بود؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت چین لینک (LINK) در تلاش است تا از روند نزولی اخیر خود خارج شود. با اینکه رفتار سرمایه‌گذاران از یک بریک آوت (خروج از روند نزولی) حمایت می‌کند، اما چین لینک ممکن است نتواند از مقاومت‌های پیش‌رو عبور کند.

تحلیلگران وضعیت فعلی چین لینک را بررسی کرده‌اند تا ببینند آیا سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال در حال حاضر تصمیم درستی است یا خیر؟

قیمت چین لینک در چند روز گذشته تلاش کرده تا بالاتر از محدوده ۱۳.۵ دلاری باقی بماند و این موضوع نشان می‌دهد که حمایت خریداران و سرمایه‌گذاران در این ناحیه وجود دارد. دلیل این حمایت این است که اصلاح اخیر باعث شد تا بخش زیادی از دارندگان چین لینک در وضعیت ضرر قرار بگیرند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در حال حاضر، نزدیک به ۷۰.۵ درصد از کل عرضه چین لینک در ضرر است. در چنین شرایطی، احتمال یک روند نزولی دیگر کمتر می‌شود. به طور کلی، زمانی که بیش از ۹۵ درصد از کل عرضه یک ارز دیجیتال در سود باشد، می‌توان انتظار یک سقف قیمتی را داشت که قبل از اصلاحات رخ می‌دهد.link-is-prepare-for-recovery-

از آنجایی که وضعیت فعلی چین لینک نشان‌دهنده ضرر ۷۰.۵ درصدی کل عرضه است، این ارز دیجیتال ممکن است شاهد مقداری انباشت باشد که می‌تواند به افزایش قیمت آن کمک کند.

نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) نیز این موضوع را تایید می‌کند. این نسبت، سود و زیان سرمایه‌گذاران را ارزیابی می‌کند.

مقدار MVRV چین لینک در بازه زمانی ۳۰ روزه ۱۷.۹ درصد است که نشان‌دهنده ضرر است و به طور بالقوه باعث انباشت بیشتر می‌شود.link-is-prepare-for-recovery-

در زمان نگارش این خبر، قیمت چین لینک حدود ۱۳.۵ دلار است. سطح ۱۳.۴ دلار هم چند روزی است که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و می‌توان انتظار جهش قیمتی از این نقطه را داشت.

با توجه به عواملی که ذکر شد، چین لینک به شرط عبور از مقاومت‌های ۱۴.۶ و ۱۵.۶ دلاری می‌تواند شاهد بهبود باشد. عبور از این مقاومت‌ها می‌تواند قیمت LINK را تا ۱۷ دلار افزایش دهد. با این حال، این احتمال نیز وجود دارد که چین لینک نتواند از مقاومت ۱۴.۶ دلار عبور کند و به زیر سطح حمایتی ۱۳.۴ دلار سقوط کند.link-is-prepare-for-recovery-

در این صورت، قیمت چین لینک ممکن است تا محدوده ۱۲ دلار کاهش پیدا کند. از دست دادن این سطح حمایتی نیز، سناریوی صعودی را باطل کرده و باعث کاهش بیشتر قیمت این آلت کوین خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا