عمومی

تویوتا برای برگزاری سبزترین المپیک تاریخ دست‌به‌کار می‌شود

تویوتا برای برگزاری سبزترین المپیک تاریخ دست‌به‌کار می‌شود

در آستانه‌ی شروع مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، شرکت تویوتا بیش از دوهزار خودرو الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبرید را به کمیته‌ی المپیک تحویل داده و بیش از ۷۰۰ وسیله‌ی نقلیه‌ی نوآورانه‌ی سازگار با محیط‌زیست دیگر را نیز برای جابه‌جایی افراد دارای معلولیت به این شهر منتقل کرده است.

۵۰۰ دستگاه خودرو هیدروژنی «میرای» مجموعه‌ی اتومبیل‌های المپیکی تویوتا را تکمیل می‌کنند که پس از اتمام بازی‌ها به ناوگان تاکسی‌های هیدورژنی پاریس اهدا می‌شوند.

یوشی هیرو ناکاتا مدیرعامل تویوتا موتور اروپا در آخرین دیدار خود با مدیران ارشد اجرایی المپیک پاریس گفت:

ما در تویوتا از همکاری با کمیته‌ی المپیک بسیار خوشحالیم و به معرفی محصولات نوآورانه‌ی حمل‌ونقل پایدار و سازگار با محیط‌زیست متعهد می‌مانیم. شرکت ما در راستای استراتژی‌های کاهش نشر کربن، ناوگانی از خودروهای سواری تمام برقی را به پاریس می‌آورد.

ناکاتا همچنین اذعان کرد که محصولات این شرکت تردد آزاد، آسان و ایمن همه‌ی مردم را، از مقامات و ورزشکاران گرفته تا داوطلبان المپیک و تماشاگران تضمین می‌کند.

مجموعه وسایل نقلیه‌ی اهدایی شرکت تویوتا ۲۵۰ دستگاه Accessible People Movers را نیز شامل می‌شود که ویژه‌ی پاریس ۲۰۲۴ بازطراحی شده و برای حمل‌ونقل ورزشکاران، بازدیدکنندگان و کارکنان در اطراف ورزشگاه‌ها و دهکده‌ی المپیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا