عمومی

هندزفری‌های ۲۰۲۴ ناتینگ با حذف نویز پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی شدند

هندزفری‌های ۲۰۲۴ ناتینگ با حذف نویز پیشرفته و قیمت منطقی رونمایی شدند

ناتینگ امروز از ایربادهای جدید Ear و (Ear (a رونمایی کرد. این محصولات طبق استراتژی جدید ناتینگ نام‌گذاری شده‌اند که در آن خبری از اعداد نیست. (a) Ear نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تر Ear محسوب می‌شود.

Nothing Ear و Ear (a) طراحی شفاف و سَریِ سیلیکونی دارند و از گواهی IP54 بهره‌مند هستند. کیس مدل (a) کمی متفاوت از مدل عادی است و ظاهر مستطیل‌شکل دارد.

ناتینگ ایر به یک درایور سفارشی ۱۱ میلی‌متری سرامیکی مجهز شده است که ادعا می‌شود صدای شفاف و بیس بهتری ارائه می‌دهد. این ایرباد قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۴۵ دسی‌بل دارد. ایر (a) از همان ANC بهره می‌برد اما درایور ۱۱ میلی‌متری آن از جنس TPU است.

هدفون ناتینگ Ear رنگ مشکی از نمای بالا داخل کیس
هدفون ناتینگ Ear رنگ سفید از نمای بالا داخل کیس

هر دو مدل از فناوری Hi-Res Wireless پشتیبانی می‌کنند. ANC هوشمند با بررسی نشت صدا بین هدفون و کانال گوش، آن را تنظیم می‌کند. حالت ANC تطبیقی به کاربران امکان می‌دهد بسته به محیط اطراف، سه‌ سطح مختلف حذف نویز را انتخاب کنند.

الگوریتم تقویت بیس و فناوری Clear Voice شفافیت صدا را در تماس‌ها تضمین می‌کند. مدل استاندارد ایر دارای ویژگی‌های اضافی از جمله پشتیبانی از LDHC 5.0، اکولایزر پیشرفته، اشتراک‌گذاری پروفایل و نمایه‌ی صدای شخصی است.

جدیدترین هدفون‌های ناتینگ از بلوتوث ۵٫۴ و اتصال دو دستگاهی پشتیبانی می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند. ایر تا ۸٫۵ ساعت و ایر (a) تا ۹٫۵ ساعت با ANC خاموش شارژدهی دارند.

کیس ناتینگ ایر و ایر (a) شارژدهی آن‌ها را به‌ترتیب تا ۴۰٫۵ و ۴۲٫۵ ساعت افزایش می‌دهد. کیس مدل ایر از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. هر دو دستگاه به قابلیت تشخیص قرارگیری داخل گوش، اتصال سریع به Google Fast Pair و Find My Earbuds مجهز هستند و از طریق دستورات صوتی به ChatGPT دسترسی دارند؛ اما فقط زمانی که به گوشی ناتینگ متصل باشند.

قیمت هدفون ناتینگ مدل ایر ۱۴۹ دلار اعلام شده است. قیمت هدفون مدل ایر (a) به ۹۹ دلار می‌رسد. هردو محصول در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شوند. رنگ زرد مختص مدل ایر (a) است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا