رمز ارز

داده‌های آنچین و قیمت سولانا در دو مسیر متفاوت! مقاومت ۱۴۵ دلاری شکسته می‌شود؟

داده‌های آنچین و قیمت سولانا در دو مسیر متفاوت! مقاومت ۱۴۵ دلاری شکسته می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد که سولانا برای عبور از سطح قیمتی ۱۴۵ دلار با مشکل مواجه شده است. این ارز دیجیتال از تاریخ ۳ جولای نتوانسته بالای این سطح معامله شود.

این عملکرد ضعیف را تا حدی می‌توان به کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال نسبت داد که باعث کاهش ۵ درصدی ارزش کل بازار در ۹ روز اخیر نیز شده است.

سولانا در مقایسه با رقبای خود نیز عملکرد ضعیف‌تری داشته و از ۳ تا ۱۲ جولای با ۷.۸ درصد کاهش قیمت مواجه شده است. این در حالی است که بایننس‌کوین و اتریوم، در همین دوره ۶.۵ درصد کاهش داشته‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اکنون معامله‌گران نگران هستند که حتی در صورت برگشت بازار، سولانا حرکت نزولی خود را ادامه دهد، با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای و بازار مشتقات این رمزارز نشان می‌دهند که روند آن ممکن است معکوس شده و مسیر برای رالی صعودی آن به بالای ۱۶۰ دلار هموار شود.

سولانا همچنان چهارمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۶۵ میلیارد دلاری است (با در نظر نگرفتن استیبل‌کوین‌ها). همچنین، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه سولانا برای اولین بار در ۵ جولای با بایننس‌چین برابری می‌کرد. این موضوع نشان‌دهنده افزایش سرمایه‌گذاری روی این شبکه است.sol-struggles-to-reclaim-145-but-solana-network-fundamentals-remain-solid

علاوه بر این، تعداد کاربران و حجم تراکنش‌های سولانا در هفت روز گذشته به ترتیب ۱۹ درصد و ۱۲ درصد افزایش یافته است. در حالی که رقبای اصلی سولانا مانند اتریوم، بایننس‌چین و پالیگان، با کاهش در این معیارها روبرو بوده‌اند.

در این میان، صرافی غیرمتمرکز ریدیوم (Raydium) مستقر در شبکه سولانا نیز در هفت روز گذشته، ۱.۷۱ میلیون آدرس فعال جذب کرد که به معنی یک رشد ۳۹ درصدی است. در مقابل، برنامه غیرمتمرکز Move Stake، متعلق به بایننس‌چین در همین دوره ۱۹۸,۵۷۰ آدرس فعال داشت.

در نهایت، فاندینگ ریت هشت ساعته سولانا بین ۵ و ۶ جولای منفی شد، اما در حال حاضر نزدیک به سطح صفر است که نشان‌دهنده تقاضای متوازن بین پوزیشن‌های لانگ و شورت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا