رمز ارز

بازدید از دفاتر ریپل برای پایان بخشیدن به شکایات!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتیجه شکایت SEC علیه ریپل می‌تواند در میزان اثرگذاری CFTC یا SEC و اینکه کدام یک در مدیریت ریپل به عنوان کالا یا توکن امنیتی نقش بیشتری خواهند داشت، تعیین‌کننده باشد. کارولین فام یکی از اعضای کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده یا CFTC پیش از نهایی شدن تصمیم دادگاه که بر نحوه کنترل و اداره ریپل توسط قانونگذاران تأثیرگذار خواهد بود، با گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، ملاقات کرد.
فام در توییتی در روز دوشنبه اظهار داشت که به عنوان بخشی از تور آموزشی خود از آزمایشگاه ریپل که شامل بخش رمزارزی و بلاکچین است دیدن کرده است. بعداً گارلینگ هاوس در توییتی اظهار کرد که بازدید فام مربوط به یک تعامل عمومی-خصوصی بوده است.
زمان بازدید فام باعث شد که در مورد رویکرد CFTC در تعامل با شرکت‌ها و پروژه‌های رمزارزی به نسبت کمیسیون بورس و اوراق بهادار و SEC واکنش‌های بسیاری در فضاهای مجازی ایجاد شود.
روز شنبه ریپل و SEC هر دو درخواستی را مبنی بر ارائه خلاصه‌ای از قضاوت پرونده‌ای که ادعا کرده است شرکت ریپل خلاف قوانین اوراق بهادار عمل کرده است، ارائه دادند. این پرونده از دسامبر سال 2020 در جریان است.
نتیجه این پرونده می‌تواند بر اینکه چه کسی نقش بیشتری در مدیریت توکن XRP به عنوان یک کالا یا توکن امنیتی ایفا ‌می‌کند، تأثیرگذار باشد. گارلینگ هاوس روز شنبه ادعا کرد که SEC علاقه‌ای به اعمال قانون ندارد و مدعی شد که آنها به دنبال توسعه قلمرو خود به حدی فراتر از اختیاراتی که کنگره به آنها اعطا کرده است هستند.
تاکنون SEC اقدامات اجرایی بسیاری را علیه پروژه‌های رمزارزی و حوزه‌های مرتبط انجام داده است. این نهاد نظارتی در شکایت ماه ژوئیه علیه یکی از مدیران سابق Coinbase، تعداد 9 توکن را به‌ عنوان «رمزارزهای اوراق بهادار» نام‌گذاری کرد که در آن زمان مورد انتقاد فام قرار گرفت.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا