رمز ارز

میم‌کوین بوم دوباره جان گرفت؛ سود باز قراردادهای BOME افزایشی شد!

میم‌کوین بوم دوباره جان گرفت؛ سود باز قراردادهای BOME افزایشی شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سود باز قراردادهای بوک آو میم یا بوم (BOME)، یک میم‌کوین محبوب مبتنی بر سولانا، در اوایل ماه جولای کاهش قابل‌توجهی داشت و به پایین‌ترین حد ۴ ماه گذشته خود، یعنی ۳۹ میلیون دلار سقوط کرد. اما از آن زمان تا کنون، شاهد بهبود این شاخص هستیم.

طی سه روز گذشته، قیمت بوم حدود ۸ درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۷۸ دلار قرار دارد، سود باز قراردادهای بوم نیز، در همین مدت ۱۰ درصد افزایش یافته و به ۵۱.۷۱ میلیون دلار رسیده است.

این افزایش نشان‌دهنده رونق فعالیت در بازار مشتقات بوم است. افزایش سود باز به همراه افزایش قیمت، معمولا نشانه قدرت و ادامه روند صعودی است. اما نکته جالب اینجاست که علی‌رغم رشد قیمت بوم در سه روز گذشته، پوزیشن‌های لانگ بیشتری نسبت به پوزیشن‌های شورت، لیکویید شده‌اند.

Ramzarzخرید سریع BOME!
با یک کلیک بوم (BOME) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید BOME

افزایش لیکویید شدن پوزیشن‌های لانگ ممکن است به دلیل کال مارجین (margin call) باشد. هنگام معامله با اهرم، معامله‌گران مجبور هستند حداقل موجودی حساب را نسبت به مبلغ پوزیشن حفظ کنند.

اگر قیمت حتی در طول یک افزایش روند کلی، به طور موقت کاهش یابد، می‌تواند منجر به کال مارجین شود و آنها را مجبور کند بخشی از دارایی‌های خود را برای تامین حداقل موجودی، بفروشند.

با این حال، تحلیل تکنیکال بوم، نشان‌دهنده شکل‌گیری یک تقاطع صعودی در اندیکاتور مکدی (MACD) در بازه زمانی روزانه است. زمانی که خط مکدی از بالای خط سیگنال عبور کند، تقاطع صعودی رخ می‌دهد.

تقاطع صعودی نشان می‌دهد که میانگین متحرک کوتاه‌مدت از میانگین متحرک بلندمدت، پیشی گرفته و قیمت افزایش خواهد یافت.bome-interest-spikes-resurges-multi-month-low

اگر تقاطع صعودی اندیکاتور مکدی موفقیت‌آمیز باشد، ممکن است قیمت این میم‌کوین را به ۰.۰۰۸۱ دلار برساند. با این حال، اگر این یک سیگنال اشتباه باشد، قیمت توکن BOME ممکن است به ۰.۰۰۷۷ دلار کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا