بازی

تریلر فصل دوم سریال Cuphead منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر فصل دوم سریال Cuphead منتشر شد [تماشا کنید]

در بخشی از رویداد Geeked Week شبکه نتفلیکس، این سرویس استریم تیزر تریلر جدیدی برای فصل دوم سریال The Cuphead Show که بر اساس بازی ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده، منتشر کرد.

فصل اول سریال بهمن ماه سال گذشته با ۱۲ قسمت کوتاه منتشر شد و به سرعت یک ماه پس از آن برای فصل دوم تمدید شد که در روز ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

این سریال انیمیشنی که ابتدا در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، بیشتر مخاطبان کودک را مورد هدف قرار داده و با این حال استودیو MDHR از طنز و شوخی مناسب برای مخاطبان بزرگسال نیز استفاده کرده است. این سریال با جدا شدن از انیمیشن بسیار دقیق و منحصربفرد بازی، از شخصیت‌ها و حرکت‌هایی که با دست طراحی شده‌اند بهره می‌برد.

ترو والنتینو صداپیشگی Cuphead، فرانک تودارو صداپیشگی Mugman، وین بریدی صداپیشگی King Dice، گری گریفین صداپیشگی Ms. Chalice و لوک میلینگتون-دریک نیز صداپیشگی Devil را بر عهده داشته‌اند. این اقتباس تلویزیونی توسط دیو واسون (Space Jam) ساخته شده است. تریلر فصل دوم را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

Cuphead

هر قسمت از The Cuphead Show توسط دیکی دک، کلی مارو، آدام پالویان، کازمو سیگورسن و دیو واسون نوشته شده است. این مجموعه توسط استودیو Lighthouse به کمک چند استودیو دیگر مانند Screen Novelties ساخته شده که انیمیشن استاپ موشن را ارائه می‌دهد.

بازی Cuphead نخستین‌بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و اکنون روی تمامی پلتفرم‌ها و پی‌سی در دسترس قرار دارد. این بازی موفق شد بیش از ۶ میلیون نسخه بفروشد و بسته الحاقی جدید بازی به نام The Delicious Last Course نیز تیر ماه عرضه خواهد شد. شما می‌توانید بررسی این انیمیشن را در lastech مطالعه بفرمایید.

فصل دوم سریال روز ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اندلذت پویانمایی برای بزرگسالان
۱۰ کارتون که فقط برای کودکان ساخته نشده‌اند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا