بازی

ویدیوی جدیدی از انیمه سریالی Tekken منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیوی جدیدی از انیمه سریالی Tekken منتشر شد [تماشا کنید]

کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده سری بازی‌های تکن در یک بخش ویدیویی از رویداد Netflix Geeked، کلیپ‌ جدیدی از انیمه سریالی Tekken: Bloodline را به نمایش گذاشت که قرار است اواخر سال میلادی جاری منتشر شود.

سریال جدید بر شخصیت جین کازاما و سفر او برای انتقام گرفتن می‌گذرد که پس از ورود یک «هیولای شیطانی» به جهان، زندگی او برای همیشه تغییر کرد. ویدیوی جدید انیمه Tekken را می‌توانید از اینجا تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخآثاری برای مخاطبان با حوصله
معرفی طولانی‌ترین انیمیشن‌های سینمایی تاریخ

هارادا در رابطه با این انیمه گفت:

بخش‌هایی از داستان اصلی که تنها با کلمات نوشته شده، در این انیمه سریالی نشان داده خواهد شد. مانند نوع زندگی جین کازاما با مادرش جون در یاکوشیما و مکالمه‌هایی که با یکدیگر داشتند. واقعا صحنه‌های مورد علاقه من هستند.

اگر جین کازاما یک شخص واقعی بود، تنها چیزی که به او می‌گفتم این بود: «متاسفم که همیشه تو را درگیر چیزهای وحشتناک می‌کنم».

این اولین اثر اقتباسی از سری Tekken نیست، چرا که یک انیمه سینمایی در سال ۱۹۹۸ و یک فیلم لایو-اکشن در سال ۲۰۰۹ از این سری ساخته شدند. انیمه سینمایی دیگری به نام Tekken: Blood Vengeance نیز در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. با این حال، Bloodline اولین انیمه سریالی تکن است.

هارادا در ادامه ویدیوی جدید افزود:

سری Tekken از مدت‌ها پیش تاکنون ادامه داشته است. در واقع، در تمام مدتی که بازی‌های ویدیویی ساخته شده‌اند، تکن طولانی‌ترین داستان بازی‌های ویدیویی را داشته است.

داستان تا این اندازه بزرگ است و اکنون برای اولین بار یک انیمه سریالی از آن اقتباس شده است.

نتفلیکس اولین تیزر تریلر Tekken: Bloodline را در ماه مارس به نمایش گذاشته بود.

Tekken

داستان انیمه Tekken: Bloodline از این قرار است:

جین کازاما هنرهای دفاع شخصی خانوادگی، هنرهای رزمی سنتی سبک کازاما را در سنین پایین از مادرش آموخت. با این حال زمانی که هیولای شیطانی به ناگهان ظاهر شد، هر چیزی که برایش عزیز بود را نابود کرد و زندگی‌اش را برای همیشه تغییر داد، او عاجز و ناتوان بود. جین که عصبانی بود نتوانست جلوی آن را بگیرد، با خود عهد بست به دنبال قدرت مطلق برود تا انتقام خود را بگیرد. تلاش او به نبرد نهایی در استیج تورنمنت The King of Iron Fist منجر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت مالک – زخم کاریمکبث زخمی!
تحلیل شخصیت مالک – زخم کاری


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا