بازی

آپدیت جدید Horizon Forbidden West پشتیبانی از ۱۲۰ هرتز را اضافه می‌کند

آپدیت جدید Horizon Forbidden West پشتیبانی از ۱۲۰ هرتز را اضافه می‌کند

آپدیت جدیدی برای هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) منتشر شده که پشتیبانی از نمایشگرهای دارای رفرش ریت متغیر (VRR) را به بازی اضافه کند. 

همه چیز به این ویژگی خلاصه نمی‌شود و استودیو گوریلا گیمز با آپدیت ۱.۷ برای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی یک نرخ رفرش بالا (HFR) و همچنین مد ۴۰ هرتزی را در نظر گرفته است. هدف ویژگی VVR این است که افت فریم ریت بازی‌ها را کاهش و غیرقابل محسوس کند.

نرخ رفرش بالا به معنی فریم ریت ۱۲۰ نیست، بلکه نمایشگر تنها ۱۲۰ بار در ثانیه رفرش می‌شود. این کار می‌تواند به افزایش فریم ریت و کاهش تاخیر دستورهای ورودی منجر شود. اگر کابل HTMI متصل به پلی استیشن ۵ از VVR پشتیبانی کند، این ویژگی به صورت خودکار فعال می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Unchartedاز معنای اسم بازی تا خراب شدن پلی استیشن ۳
۱۰ حقیقت جالب از سری Uncharted

هورایزن

استودیو گوریلا گیمز در حال حاضر روی چند پروژه مختلف کار می‌کند که یکی از آن‌ها دنباله Horizon Forbidden West است. چند ماه پیش ماتیاس دی یونگ (Mathijs de Jonge)، کارگردان خلاق بازی، این موضوع را به صورت رسمی تایید کرد. باید به Horizon: Call of the Mountain نیز اشاره کنیم که برای PSVR2 منتشر می‌شود.

همچنین سریالی بر اساس سری بازی هورایزن در دست ساخت قرار دارد. این سریال با نام Horizon 2074 در دو خط زمانی مختلف جریان دارد و به موازات بازی‌ها جلو می‌رود. یکی از اهداف Horizon 2074 این است که به نوعی دیگری اتفاقات بازی‌ها را توضیح دهد.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌استیشن پلاس بدانید


Top10: تاثیرگذارترین بازی‌های ویدئویی!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا