بازی

برای مشاهده کامل داستان Gotham Knights باید آن را چند دور بازی کنید

برای مشاهده کامل داستان Gotham Knights باید آن را چند دور بازی کنید

کمتر از یک ماه به عرضه بازی Gotham Knights باقی مانده و به نظر می‌رسد که احساسات کلی بازیکنان نسبت به آن هنوز سردرگمی است. البته به طور کلی، اینطور نیست که مردم ندانند قضیه از چه قرار خواهد بود: بتمن مرده و حالا وظیفه خانواده او است که گاتهام را ایمن نگه دارند.

می‌توانید در هر نقطه‌ای یکی از بچه‌ها را انتخاب کنید و در داستان پیشروی کنید. شاید مسئله خود بازی باشد یا شاید هم مشکل نحوه بازاریابی، اما به سختی می‌توان Gotham Knights را یک بازی «بسیار مورد انتظار» در این مرحله نامید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

در حال حاضر، حتی به پایان رساندن یک دور از بازی چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما طبق گفته سازندگان، برای مشاهده کامل داستان باید چندین بار آن را تجربه کنید. کارگردان بازی، جف النور و کارگردان سینماتیک، ویلسون موی به تازگی اعلام کردند که هر یک از شخصیت‌ها دیدگاه منحصر به فردی از داستان کلی خواهند داشت و اگر می‌خواهید تصویر کامل را به دست آورید، باید آن‌ها را تجربه کنید.

موی در گفتگو با مجله Play گفت:

فقط برای اینکه علنا گفته بشه، ما در واقع چهار داستان ساختیم، نه فقط یک داستان.

النور ادامه داد:

در واقع حقیقت دارد. کل [داستان] آن را با یک دور بازی کردن، مشاهده نخواهید کرد. به این دلیل که محتوای بسیار زیادی وجود دارد که منحصر به درک قهرمان از آنچه در حال وقوع است و آنچه قبلا اتفاق افتاده است.

موی در ادامه توضیح داد که اگرچه داستان و صحنه‌های کلی برای نایت‌وینگ، رابین، بت‌گرل و رد هود یکسان خواهد بود، اما هر کدام از آن‌ها اطلاعات و تاریخچه منحصر به‌ فرد خود را دارند که عناصر متمایزکننده‌ای را به همان صحنه اضافه می‌کنند.

Gotham Knights

موی توضیح داد:

از لحاظ ساختاری، ما یک صحنه بسیار مشابه خواهیم داشت که به طور کلی برای تمام شخصیت‌ها در جریان است، اما هر شخصیت نسخه خاص خود از آن را خواهد داشت.

بنابراین می‌دانید، آن‌ها به گونه‌ای متفاوت حرکت می‌کنند، متفاوت صحبت می‌کنند، تاریخچه‌های متفاوتی با شخصیت‌های مختلف دارند، این به ما اجازه می‌دهد صحنه‌ای بسازیم که نسخه مخصوص خودشان باشد.

اگر بخواهید با بت‌گرل بازی کنید، نسخه مخصوص او را خواهید دید. اما اگر با رابین بازی کنید، نسخه مخصوص رابین از همان صحنه را خواهید دید. برخی از آن‌ها در نحوه انجام آن بسیار شبیه یکدیگر هستند، اما تفاوت‌های ظریف و ریزی با هم خواهند داشت.

چندی پیش نیز متوجه شدیم که هارلی کوئین در Gotham Knights ابرشروری مسن‌تر و قوی‌تر است و با دیگر شخصیت‌های شرور بتمن که شوالیه‌ها با آن روبه‌رو خواهند شد، کمی متفاوت‌تر خواهد بود.

Gotham Knights در روز ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمنسوپرمن تبدیل به شیر می‌شود؟ بتمن را به خاطر جادو محاکمه می‌کند؟
۱۰ داستان عجیب و غریب سوپرمن


کانتر استرایک اما lastech در مقابل شماست

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا