بازی

طرفداران از سگا می‌خواهند Sonic Frontiers را تاخیر بزند!

طرفداران از سگا می‌خواهند Sonic Frontiers را تاخیر بزند!

اخیرا ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی جدید سونیک یعنی Sonic Frontiers منتشر شده بود و حالا طرفداران از سگا درخواست دارند تا انتشار آن را به تعویق بیندازد!

ظاهرا بسیاری از طرفداران سونیک، پس از نمایش‌های اخیر بازی Sonic Frontiers نسبت به آن ناامید شده‌اند و هشتگ #DelaySonicFrontiers این هفته برای مدت کوتاهی در توییتر مورد توجه قرار گرفته بود.

سگا این ماه در همکاری با وب‌سایت IGN اولین ویدیوهای مربوط به بازی جهان باز سونیک را به نمایش گذاشت. تاکنون یک ویدیو ۷ دقیقه‌ای از جهان گسترده Sonic Frontiers و ویدیو دیگری با تمرکز روی سیستم مبارزات بازی منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی:ده موردی که انتظار داریم در فیلم سونیک 2 ببینیمیک ماجراجویی پر و پیمان‌تر با سونیک و دوستان
ده موردی که انتظار داریم در فیلم سونیک 2 ببینیم

با این وجود، بسیاری از طرفداران این فرنچایز تحت تاثیر این ویدیوها قرار نگرفتند و از آن انتقاد کرده‌اند. تاکنون، اولین نمایش گیم‌پلی آن نزدیک به ۵۰ هزار بار در یوتیوب مشاهده و ویدیو مربوط به مبارزات آن بیش از ۱۹ هزار بازدیدکننده داشته است. با این حال، هزاران کاربر از هشتگ #DelaySonicFrontiers در توییتر استفاده کرده‌اند.

سونیک

طرفداران در توییت‌های خود از انیمیشن‌های «خشک»، دنیای کم تراکم و عدم تمرکز روی شتاب سونیک انتقاد کرده‌اند. Sam Procrastinates در ویدیو واکنش خود توضیح می‌دهد:

من یکی از بزرگترین طرفداران سونیک در سیاره زمین هستم… اما این گیم‌پلی مورد پسند من نبود. طبق این ویدیو، من نگران Sonic Frontiers هستم. پنج سال برای بازی صبر کرده‌ام و بسیار هیجان‌زده بودم، اما اکنون چندان خوشحال نیستم. اگر قرار است سونیک برای ده سال آینده اینگونه باشد، پس با مشکل بزرگی مواجه هستیم.

همچنین برخی از طرفداران از سگا درخواست کرده‌اند تا نسخه نمایش بازی را ابتدا منتشر کند تا طرفداران بتوانند بازخورد مناسبی درباره آن ارائه کند که می‌تواند به توسعه بهتر بازی کمک کند.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد:

این دقیقا همان کاری است که می‌خواهم آنها انجام دهند. تاخیر نامحدود بازی با انتشار نسخه دمو آن. ارائه یک پرسشنامه بر اساس نسخه دمو بازی راه خوبی برای سنجش نظرات طرفداران خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی Sonic Frontiers مشخص نشده، اما در حال حاضر انتظار می‌رود که در اواخر سال جاری برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا