بازی

فروش بازی ها در انگلستان بیشتر از فیلم و موسیقی بوده است

فروش بازی ها در انگلستان بیشتر از فیلم و موسیقی بوده است

بازی های ویدئو یکی از ارکان اصلی صنعت سرگرمی هستند و توانسته‌اند در انگلستان برای یازدهمین سال پیاپی فروش بیشتری از صنعت فیلم و موسیقی داشته باشند. 

بنابر گزارش انجمن سرگرمی‌های دیجیتال و خرده فروشی (ERA)، بازی های ویدئویی ۴۲٪ از کل درآمد صنعت سرگرمی این کشور را تشکیل داده‌اند. میزان فروش بازی‌ها در این کشور نسبت به سال گذشته ۲.۳٪ رشد داشته و به ۴.۶۶ میلیارد دلار رسیده است. البته امسال رقابت صنعت فیلم و ویدئو با بازی‌ها بسیار نزدیک‌‌تر بوده و ۴.۴۳ میلیارد دلار فروش داشتند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای کسب درآمد از طریق بازیهم بازی کنید، هم پول دربیارید!
راهنمای کسب درآمد از طریق بازی

این آمار مربوط به فروش فیزیکی نرم‌افزار‌ها، دانلود دیجیتالی بازی های روی پیسی، کنسول و موبایل‌ها و حتی تعدادی از سرویس‌ها اشتراکی نیز می‌شود. آمار صنعت فیلم و ویدئو هم شامل فروش DVD، دیسک‌های بلوری و 4K، اجاره و خرید دیجیتالی و سرویس‌های نظیر دیزنی پلاس، نتفلیکس و آمازون پرایم است.

فروش بازی

درآمد صنعت موسیقی نیز نسبت به سال پیش ۳٪ رشد داشته و به ۱.۹۸ میلیارد دلار رسیده است. ERA فروش سی دی،  وینیل و سرویس‌های نظیر اسپاتیفای را در آمار خود لحاظ کرده است. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که فروش فیزیکی بازی‌های ویدئویی نسبت به گذشته با یک افت ۴.۵٪ همراه بوده.

با وجود اینکه هنوز آماری از درآمد این سه صنعت در دیگر کشورهای منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که باز هم ویدئو گیم پردرآمدترین آن‌ها باشد. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا