بازی

کشتی گیر WWE به عنوان گزارشگر جدید Street Fighter 6 معرفی شد

کشتی گیر WWE به عنوان گزارشگر جدید Street Fighter 6 معرفی شد

کپکام ماه‌های بزرگی در پیش‌رو دارد و چندین بازی مهم عرضه خواهد کرد و Street Fighter 6 یکی از بزرگ‌ترین عناوین شرکت است.

جزئیات جدیدی در مورد بازی مبارزه‌ای مورد انتظار در هفته‌های اخیر منتشر شده و از آنجایی که Capcom همچنان به ایجاد هیاهو در چند ماه آینده تا زمان انتشار بازی ادامه می‌دهد، اطلاعات تازه‌ای نیز به مرور منتشر خواهد شد.

ناشر ژاپنی به تازگی اعلام کرده که کشتی‌گیر حرفه‌ای، ثیا ترینیداد که تحت عنوان Zelina Vega در WWE شناخته می‌شود، به فهرست گزارشگران بازی Street Fighter 6 پیوسته است. او به یکی از چندین مفسر برجسته سری بازی‌های مبارز‌ه‌ای تبدیل خواهد شد که به عنوان گزارشگر درون بازی ظاهر می‌شوند تا از مسابقات زنده تقلید کنند.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

Street Fighter

ترینیداد در رابطه با حضور خود در این بازی گفت:

من از کودکی یک گیمر مشتاق و از طرفداران پر و پا قرص استریت فایتر بودم. هنوز هم مسابقات حماسی با برادرم را به خاطر دارم که همیشه او را با شخصیت مورد علاقه‌ام Vega شکست می‌دادم. اینکه اکنون می‌توانم بخشی از این فرنچایز شگفت‌انگیز باشم، برای من باورنکردنی است و از این فرصت که یک بار در زندگی نصیب آدم می‌شود، ممنون و سپاسگزارم.

همچنین اخیراً تعداد زیادی ویدئوی گیم‌پلی جدید از استریت فایتر ۶ منتشر شدند که مبارزات بین Mariso و Manon, Dee Jay و Dhalsim و در نهایت Blanka و JP را نشان می‌دادند.

پس از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ رسما اعلام شد که Street Fighter 6 در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.


داستان دکتر دیسریسپکت ؛ پادشاه عزل شده توییچ 

داستان دکتر دیسریسپکت

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا