بازی

سازنده Tunic: گیم پس نزدیک‌ترین گزینه مشابه کرایه بازی‌ها در دوران قدیم است

سازنده Tunic: گیم پس نزدیک‌ترین گزینه مشابه کرایه بازی‌ها در دوران قدیم است

خالق بازی اکشن-ماجراجویی دوست‌داشتنی Tunic با تم روباه می‌گوید که پیشنهادهای ایکس باکس گیم پس نزدیک‌ترین چیزی است که همانند مغازه‌های کرایه بازی‌ها و کنسول‌ها در روزهای گذشته می‌ماند.

اندرو شولدایس (Andrew Shouldice) در مصاحبه با TrueTrophies، به تعریف و تمجید از سرویس اشتراکی گیم پس که در آن Tunic منتشر شد، پرداخت و آن را یک «معامله باورنکردنی» برای توسعه‌دهندگان خواند.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

شولدایس توضیح داد:

نوشته های مشابه

فکر می‌کنم چیزی که بیشتر از همه در آن دوست داشتم و در آن زمان به آن فکر نمی‌کردم، تجربه رفتن به کانادا برای کرایه یک بازی است.

واقعا دیگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، درست نمی‌گویم؟ اطلاعات کافی در جهان وجود دارد و احتمالاً یک مصرف‌کننده نکته‌سنج هستید؛ قبل از خرید آن بازی را بررسی می‌کنید. مثلاً نقدهای بازی چطور بوده؟ چه سبکی دارد؟ نزدیک‌ترین چیزی که اکنون مشابه آن تجربه است، چیزی شبیه به گیم پس است.

Tunic

سپس سازنده ادامه داد که وقتی به سادگی در حال مرور کاتالوگ پیشنهادی از طریق گیم پس هستید، در آن زمان با چیزی روبرو می‌شوید که ممکن است انتظارش را نداشته باشید.

به طور مثال با خودتون میگید «اوه، روباه… شمشیر داره؟ خیلی‌خب، من که یک ساعت وقت دارم. بذار ببینم قضیه‌ش چیه». شما این اتفاق را تجربه می‌کنید که بدون هیچ انتظاری، وارد یک بازی می‌شوید.

برای کسانی که هنوز این بازی زیبا را تجربه نکرده‌اند، باید گفت که Tunic در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) به پلی استیشن ۴ و ۵ می‌آید.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا